Donald-Duck Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Is het erg dan als het allemaal niet heel stevig zit. Als het gewoon op zijn plek blijft zitten is het goed want waarschijnlijk staat die pc er dan een paar jaar en word daarna weer vervangen. Ik ben ook niet van plan een window er in te zetten, dus het hoeft er van binnen ook niet spectaculair uit te zien. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Sorry voor de dubbelpost. Ik had 2 dagen geleden een mail gestuurd naar een computerzaak bij ons in het dorp. Ik kreeg te horen dat ze nog een bigtower hadden staan. Vandaag heb ik hem dus opgehaald en het is de Aopen HQ08, dat zegt de meesten natuurlijk niks dus hier een plaatje van internet: De kast is compleet nieuw want ze hadden de kast eerst aangeschaft voor eigen gebruik, maar toch maar verkocht. Voor 20 euro kon ik de behuizing meenemen terwijl ze op internet nog voor 49 euro staan. Leuk prijsje dus. Ik weet nog niet hoe en wat ik er aan ga veranderen maar ik zie nog wel. Iedereen bedankt voor het helpen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Dat zijn goede case's. had zelf de mid tower variant ervan. Misschien leuk idee om waar het Aopen stikkertje zit weg te plamuren? Verder veel succes met wat je gaat doen! Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Met alle respect, dat zijn de gruwelijkste cases die je kan kopen als je het mij vraagt.. Maar oké, jij gaat er nog het een en ander aan veranderen en dat is ook nodig. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ja, het is misschien niet de mooiste maar volgens mij wel wat van te maken. Ik lees op internet dat de koeling van deze kasten niet goed is, dus daar gaat waarschijnlijk ook wat aan veranderd worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.