Jump to content

HELP ! Andere mensen kunnen mijn server niet joinen


ruudvanlop

Recommended Posts

Lol, helemaal een nieuw topic :7

Maargoed, heb je je poort wel forwarded? Oftewel, je poort open gezet in je router, als een UDP poort van poort 7777, tot 7777?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet poort forward doen

Hij weet juist niet hoe dat moet, zegt hij net.

En tja, dan klopt het dat andere mensen niet kunnen joinen. Ze zien jouw computer niet ;)

Maargoed, ga naar deze website:

http://192.168.1.1/

Dan moet je waarschijnlijk inloggen. Meestal zijn het wachtwoord en de username hetzelfde, namelijk 'admin', zonder de haakjes. Zoniet, vraag dan eens aan je ouders of die de gegevens hebben.

En nu quote ik Dutchy3010 even:

Dit is de configuratie van je router, je zal waarschijnlijk username & paswoord moeten invoeren. Deze vind je wel in je handleiding oid. Helaas verschilt elke router configuratie, dus preciese info kan ik niet geven. Maar je moet ergens zoeken naar 'NAT' of 'Virtual Server'. Bij mij stond het bij Advanced settings>NAT>Virtual server. Maar je zou het volgende moeten zien(kunnen paar opties weggelaten zijn, of toegevoegd):

Bij Lan IP adress vul je bv 3 in, dit maakt niet zoveel uit.(maar niet 1 of 2!). Bij protocol type TCP&UDP. Bij Lan port & Public port vul je 7777 in(of de poort die je in configuratie hebt gegeven). En als er zoiets als Enable staat vink je dat aan. En dan voeg je hem toe(bij mij via add).

Bron.

En wacht eens, SA Technische problemen? LOL

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Raar. Dan ondersteunt jouw router misschien dit al niet :( Ik weet het niet, dat is wel raar. Heb je misschien een handleiding van je router? Daar staat vast wel wat informatie in.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je de gegevens invullen bij Virtual Server. Althans, dat moest ik doen op m'n oude router.

Kwestie van uitproberen. Als dit niet werkt, probeer dan de gewone portforwarding.

Oh, trouwens: dit hoort in het SA-MP forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik op toevoegen, dan moet je vast een type poort instellen. Kies dan voor UDP. En dan Van poort 7777 tot poort 7777.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

maar meot ik dat bij port forwarding of virtual server invullen ??

En moet ik achter lokaal ip ook nog wat zetten ?

gr, bas

Bewerkt: door ruudvanlop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het echt niet weten. Persoonlijk denk ik aan Port Forwarding, dat is immers wat je moet doen. Terwijl in Dutchy's SA:MP FAQ weer staat dat je naar Virtual Server moet zoeken.

Toch zal ik als eerst Port Forwarding proberen, aangezien daar ook NAT in voorkomd, waar Dutchy het ook over heeft ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...