andrekoerts Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 ik moet een pmp600 stelen maar ik kan hem nergens vinden kan iemand hem PRECIES aanwijzen op een kaartje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Voor Brucie staat het gewoon altijd aangegeven waar ie staat. Kijk >>HIER<< eens even voor de complete uitleg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andrekoerts Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Hee bedankt nu kijken of het werkt:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Hee bedankt nu kijken of het werkt:) Lukt het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Hee bedankt nu kijken of het werkt:) Lukt het? Doe rustig, hij heeft dat net een uur geleden gepost, misschien is hij er nog niet aan toe gekomen de game te gaan spelen, en hij zal het heus wel posten als hij het weet BTW andrekoerts WELKOM op dit Forum Stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Volgens mij krijg je gewoon zodra je de mail sluit een marker op je gps naar de auto toe maar ik kan het verkeerd hebben het is al even geleden dat ik dat heb gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) jah egt he @ hierboven dan maar je moet gewoon op je kaart kijken want als je reageert op zijn mailtje komt er een punt op je kaart te staan en nog welkom op het forum EDIT: JE MOET WEL OP DAT GROENE REAGEER KNOPJE KLIKKEN ANDERS BEGIN JE NIET MET HET ZOEKEN VNA DE AUTO Bewerkt: 18 juni 2009 door ditmar154 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 hmm, had wel een smsje, met daarin een foto van een bike die ik moest jatten.....geen idee waar dat ding staat.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 hmm, had wel een smsje, met daarin een foto van een bike die ik moest jatten.....geen idee waar dat ding staat.... De Freeway?Die staat aan Meados Hills. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 hmm, had wel een smsje, met daarin een foto van een bike die ik moest jatten.....geen idee waar dat ding staat.... Van Brucie krijg je daar toch geen smsjes over? Ik denk dat je Stevie's Car Theft bedoelt. Ik kan het ook fout hebben, heb het al een tijdje niet meer gespeeld... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 hmm, had wel een smsje, met daarin een foto van een bike die ik moest jatten.....geen idee waar dat ding staat.... Van Brucie krijg je daar toch geen smsjes over? Ik denk dat je Stevie's Car Theft bedoelt. Ik kan het ook fout hebben, heb het al een tijdje niet meer gespeeld... Van Brucie krijg je inderdaad geen SMSje, maar wel een mail. Reageer op het mailtje en hij zal automatisch aan je map worden toegevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 De voertuigen die je moet stelen zijn de: Banshee, Sabre GT, Patriot, PCJ 600, Cavalcade, Feltzer, Intruder, NRG 900, PMP 600, Sanchez, De meeste van deze Export's zullen een special Paintjob hebben dus let op. Kijk ook eens in het Rare Auto's Topic voor meer informatie over deze Paintjobs en andere vele Rare Auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.