End Of The Riot Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Wat ik een leuke en ook een makkelijke stunt vind. Is een salto met een freeway op de luchthaven waar je zo van die smalle jumps hebt. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 ALS JULLIE NOG TIPS HEBBEN, POST HET. Groeten, Gta Bram Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 mag ik hier ook iets over een burout invoeren???? ik heb namelijk een vette manier gevonden om een burnout te maken, en dan vooral met de dukes. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 mag ik hier ook iets over een burout invoeren???? ik heb namelijk een vette manier gevonden om een burnout te maken, en dan vooral met de dukes. Zoals Gta-Bram al zij: je kan alle informatie over Stunts Tricks en Andere Tips hierzo in dit topic melden. Ik kan BTW zelf een goede burnout met een Coquette maken. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 ik weet niet of dit ook met de PC kan maar sowieso voor de PS3 en Xbox. je moet dus eerst achteruit en het gas indrukken als hij een beetje lekker rookt moet je iets met je vinger van de achteruit. zo maak je een hele lange burout. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 ik weet niet of dit ook met de PC kan maar sowieso voor de PS3 en Xbox. je moet dus eerst achteruit en het gas indrukken als hij een beetje lekker rookt moet je iets met je vinger van de achteruit. zo maak je een hele lange burout. Nu weet ik dus hoe dat moet, Kheb dat wel eens eerder gedaan zonder dat ik wist hoe ik het deed. BTW: met een Coquette natuurlijk. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 wat een goeie topic kan ik nog veel aan hebben bijvoorbeeld met welke autos je het beste kunt driften dit topic zou wel bij belangrijke topics kunnen laterz Vice Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 je kunt het beste driften met een Coquette of een andere wagen met achterwielaandrijving die wel wat lekkere PK's heeft. Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Mooi topic! Alhoewel ik het meeste al kan, zal ik sommige dingen ook nog eens proberen Ik drift meestal met een SuperGT, vooral in de regen gaat dit erg lekker Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Gtafreak321, zou je misschien iets duidelijkere uitleg kunnen geven? Dan maak ik een nieuwe categorie genaamd 'Burnouts', want zelf heb ik ook nog een tip die ik erbij wil zetten. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Gtafreak321, zou je misschien iets duidelijkere uitleg kunnen geven? Dan maak ik een nieuwe categorie genaamd 'Burnouts', want zelf heb ik ook nog een tip die ik erbij wil zetten. Dan zet je die er alvast bij Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Gtafreak321, zou je misschien iets duidelijkere uitleg kunnen geven? Dan maak ik een nieuwe categorie genaamd 'Burnouts', want zelf heb ik ook nog een tip die ik erbij wil zetten. Dan zet je die er alvast bij Al gebeurd. Nieuwe Categorie: Burnouts, met nu 2 tips. Meer tips? POSTEN Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Burnout: Voor een burnout kun je elke wagen pakken. Voor een rijdende burnout, adviseer ik de Dukes. 1: je kan niet elke wagen gebruiken, een voorbeeld zijn de: Airtug, Benson, Ripley. 2: Je kan ook een Coquette gebruiken die ik eerlijk gezegt beter als een Dukes vind. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Burnout:Voor een burnout kun je elke wagen pakken. Voor een rijdende burnout, adviseer ik de Dukes. 1: je kan niet elke wagen gebruiken, een voorbeeld zijn de: Airtug, Benson, Ripley. 2: Je kan ook een Coquette gebruiken die ik eerlijk gezegt beter als een Dukes vind. Sorry, voor de burnout kun je BIJNA alle auto's gebruiken. En ik zei niet dat de Dukes beter was, maar ik adviseer alleen de Dukes. Ik zal het wel even veranderen, en de Coquette erbij zetten. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) @ Tommy, de Coquette staat er bij! (sorry voor dubbelpost, ik zie het nu pas...) Bewerkt: 28 juni 2009 door Gta Bram Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.