Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

mag ik hier ook iets over een burout invoeren???? ik heb namelijk een vette manier gevonden om een burnout te maken, en dan vooral met de dukes.

Zoals Gta-Bram al zij: je kan alle informatie over Stunts Tricks en Andere Tips hierzo in dit topic melden.

Ik kan BTW zelf een goede burnout met een Coquette maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit ook met de PC kan maar sowieso voor de PS3 en Xbox.

je moet dus eerst achteruit en het gas indrukken als hij een beetje lekker rookt moet je iets met je vinger van de achteruit. zo maak je een hele lange burout.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit ook met de PC kan maar sowieso voor de PS3 en Xbox.

je moet dus eerst achteruit en het gas indrukken als hij een beetje lekker rookt moet je iets met je vinger van de achteruit. zo maak je een hele lange burout.

Nu weet ik dus hoe dat moet,

Kheb dat wel eens eerder gedaan zonder dat ik wist hoe ik het deed.

BTW: met een Coquette natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gtafreak321, zou je misschien iets duidelijkere uitleg kunnen geven? Dan maak ik een nieuwe categorie genaamd 'Burnouts', want zelf heb ik ook nog een tip die ik erbij wil zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gtafreak321, zou je misschien iets duidelijkere uitleg kunnen geven? Dan maak ik een nieuwe categorie genaamd 'Burnouts', want zelf heb ik ook nog een tip die ik erbij wil zetten.

Dan zet je die er alvast bij :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gtafreak321, zou je misschien iets duidelijkere uitleg kunnen geven? Dan maak ik een nieuwe categorie genaamd 'Burnouts', want zelf heb ik ook nog een tip die ik erbij wil zetten.

Dan zet je die er alvast bij :Y

Al gebeurd.

Nieuwe Categorie: Burnouts, met nu 2 tips.

Meer tips? POSTEN :D

Link to comment
Delen op andere websites

Burnout:

Voor een burnout kun je elke wagen pakken.

Voor een rijdende burnout, adviseer ik de Dukes.

1: je kan niet elke wagen gebruiken, een voorbeeld zijn de: Airtug, Benson, Ripley.

2: Je kan ook een Coquette gebruiken die ik eerlijk gezegt beter als een Dukes vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Burnout:

Voor een burnout kun je elke wagen pakken.

Voor een rijdende burnout, adviseer ik de Dukes.

1: je kan niet elke wagen gebruiken, een voorbeeld zijn de: Airtug, Benson, Ripley.

2: Je kan ook een Coquette gebruiken die ik eerlijk gezegt beter als een Dukes vind.

Sorry, voor de burnout kun je BIJNA alle auto's gebruiken. En ik zei niet dat de Dukes beter was, maar ik adviseer alleen de Dukes. Ik zal het wel even veranderen, en de Coquette erbij zetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...