Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

@ Tommy, de Coquette staat er bij! :)

(sorry voor dubbelpost, ik zie het nu pas...)

Goedzo,

Ik ben zelf ook nog naar goede Burners aan het zoeken.

Als je een Stallion verlaagt (door naast wielkasten te schieten) en flink het gas intrapt, heb je volgensmij ook een aardige burner.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Klein dingetje.. Waarom zou een auto sowieso minder goed zijn in burn-outs dan een andere? De rook is bij alle auto's hetzelfde, de banden klappen na dezelfde tijd, ik geloof dat het ook altijd eerst het linker wiel en dan pas vlak daarna het rechter wiel is dat klapt, het piepende geluid is hetzelfde dacht ik.. What's the point?

Nouja, ik zal mijn trucje even vertellen: Je kan namelijk met (denk ik) zo'n beetje alle achterwielaangedreven auto's een oneindige burn-out maken :)

De truc:

Je gaat rijdt weg, maar als je eenmaal een klein beetje op gang bent, hou je de rem in, bij de meeste auto's zullen nu de wielen gaan spinnen, maar je blijft gewoon doorrijden, de auto zal vanzelf verder versnellen of juist ietsjes afremmen, en daarna met constante snelheid blijven rijden en tegelijk een burn-out doen. Klein dingetje: Je mag niet té snel of té langzaam gaan: Als je te langzaam gaat zal de auto gewoon stil gaan staan en dan pas beginnen de wielen te spinnen, en als je te snel gaat, dan zul je best lang moeten wachten op die burn-out, want de auto remt dan vrij langzaam af, soms blijf je dan met een constante snelheid zonder burnout rijden, soms remt hij langzaam af en begint dan pas te spinnen.

Ik ontdekte dit met een Emperor, dus vandaar dat ik denk dat dit met alle RWD auto's kan. Bij sommige wagens lukt het echter niet, dan blijf je gewoon langzaam aan doorrijden zonder spin... Verder weet ik dat het met een Coquette ook kan, ik weet niet zeker of ik het met een Dukes geprobeerd had, maar ik dacht van wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Die tip staat er al bij, en waarom niet elke achterwielaangedreven auto goed is voor een burnout? Nou: Kijk naar de Airtug, Benson en de Ripley. Daar kan je moeilijk een burnout mee maken, en zo zijn er nog wat meer auto's. Maar voor een mooie burnout kun je toch beter een wat snellere auto pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Klein dingetje.. Waarom zou een auto sowieso minder goed zijn in burn-outs dan een andere? De rook is bij alle auto's hetzelfde, de banden klappen na dezelfde tijd, ik geloof dat het ook altijd eerst het linker wiel en dan pas vlak daarna het rechter wiel is dat klapt, het piepende geluid is hetzelfde dacht ik.. What's the point?

Nouja, ik zal mijn trucje even vertellen: Je kan namelijk met (denk ik) zo'n beetje alle achterwielaangedreven auto's een oneindige burn-out maken :)

De truc:

Je gaat rijdt weg, maar als je eenmaal een klein beetje op gang bent, hou je de rem in, bij de meeste auto's zullen nu de wielen gaan spinnen, maar je blijft gewoon doorrijden, de auto zal vanzelf verder versnellen of juist ietsjes afremmen, en daarna met constante snelheid blijven rijden en tegelijk een burn-out doen. Klein dingetje: Je mag niet té snel of té langzaam gaan: Als je te langzaam gaat zal de auto gewoon stil gaan staan en dan pas beginnen de wielen te spinnen, en als je te snel gaat, dan zul je best lang moeten wachten op die burn-out, want de auto remt dan vrij langzaam af, soms blijf je dan met een constante snelheid zonder burnout rijden, soms remt hij langzaam af en begint dan pas te spinnen.

Ik ontdekte dit met een Emperor, dus vandaar dat ik denk dat dit met alle RWD auto's kan. Bij sommige wagens lukt het echter niet, dan blijf je gewoon langzaam aan doorrijden zonder spin... Verder weet ik dat het met een Coquette ook kan, ik weet niet zeker of ik het met een Dukes geprobeerd had, maar ik dacht van wel...

Heey me favo auto,

Ontopic, ligt eraan hoeveel PK's en wat voor soort moter een auto heeft.

een Emperor beschikt over een Low-outpowered V8 dus daarom kan het met een Emperor wel.

een Peyote (voorbeeld) is daarintegen weer waardeloos met een burnout.

Dus het ligt eraan wat voor PK's en wat voor moter een auto heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn Drift-map geupdate.

Binnenkort zal ik ook even rondneuzen op het derde eiland voor Drift plekken.

Ik zal ook een map aanmaken voor een goede Wallride plekken. (Dat zijn plekken waar je goed over de muur kan rijden.)

EDIT: Click here to view the SnapMap

Dat is alvast 1 goede plek om over de muur te rijden. Ik zal zometeen even rondneuzen naar nog meer goede plekken.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Djmaddox, de snapmap van de driftplekken heb ik vervangen. De oude verwijderd, en de nieuwe erbij gezet, want je had er gewoon plekken bij gezet he? En de snapmap voor Wallrides te maken heb ik er nog niet bij gezet. Dat doe ik pas als ik wat tips heb. En die wallride, doe je dat met een motor of een auto?

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Djmaddox, de snapmap van de driftplekken heb ik vervangen. De oude verwijderd, en de nieuwe erbij gezet, want je had er gewoon plekken bij gezet he? En de snapmap voor Wallrides te maken heb ik er nog niet bij gezet. Dat doe ik pas als ik wat tips heb. En die wallride, doe je dat met een motor of een auto?

Groeten

Auto, maar met een motor kan het denk ik ook wel. en @ driftplekken, ja, ik had er alleen een paar bijgezet. Ik zal morgen of deze avond voor nog meer wallride plekken kijken. (er zijn er niet veel want je moet best wel hard kunnen gaan)

EDIT: Oja, ik heb nog een handigheidje, als je op de snelweg rijdt met politie achter je en je draait een 180 en je rijdt verder achteruit kan je goed de bestuurders uit de politieauto's eruit knallen. :puh:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Djmaddox, de snapmap van de driftplekken heb ik vervangen. De oude verwijderd, en de nieuwe erbij gezet, want je had er gewoon plekken bij gezet he? En de snapmap voor Wallrides te maken heb ik er nog niet bij gezet. Dat doe ik pas als ik wat tips heb. En die wallride, doe je dat met een motor of een auto?

Groeten

Auto, maar met een motor kan het denk ik ook wel. en @ driftplekken, ja, ik had er alleen een paar bijgezet. Ik zal morgen of deze avond voor nog meer wallride plekken kijken. (er zijn er niet veel want je moet best wel hard kunnen gaan)

EDIT: Oja, ik heb nog een handigheidje, als je op de snelweg rijdt met politie achter je en je draait een 180 en je rijdt verder achteruit kan je goed de bestuurders uit de politieauto's eruit knallen. :puh:

Kan ook door achteruit te kijken (terwijl je vooruit doorrijd) en te schieten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...