Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

Beste wallride plek ooit:

Click here to view the SnapMap

Overigens, op deze plek:

Click here to view the SnapMap

Kun je best goed op 2 wielen leren rijden.... Je moet dus wel vanaf de kant komen waar de pijl staat, ik heb het dus over de plek waar de 3 bolletjes staan.. Daar zit net een flauw bochtje in de weg en dus ook in de muur naast de weg, als je het goed doet kun je dan zo'n beetje tot aan die haakse bocht op twee wielen blijven rijden :puh:, da's ook best een kunst...

Als je vanaf de andere kant komt en doet een wallride, en je rijd op die manier door tot net voor het begin van de pijl(op mijn map) waar de muur stopt, kan je vanaf waar die muur dus stopt ook op twee wielen rijden, over de stoep...

Die tips: Je pakt gewoon een redelijk snelle auto, en je gaat voor de bocht, gewoon evenwijdig aan de muur(die in/aan de buitenbocht) rijden, als je wat dichterbij de bocht bent schraap je gewoon met je auto tegen de muur aan, en als het een goede plek is om te wallriden, zul je vanzelf je auto schuin langs de muur omhoog zien gaan :puh:, gewoon het overdrevene effect van die ovalen circuits met gekantelde bochten bij NASCAR-racen.. De kunst is om door de gehele bocht geen een keer met de binnenste wielen de grond te raken, dus met 4 wielen tegen de muur geplakt.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

@ Cmon1994, ik heb hem er nog niet bijgezet, omdat je wel een hele snelle auto nodig hebt. Als je een 360 doet is de vaart er al bijna uit, laat staan een 540. Maar ik ga vanavond toch even proberen om een 540 te maken, en als dat echt goed lukt zet ik hem er ook bij.

@ Djmaddox,

EDIT: Oja, ik heb nog een handigheidje, als je op de snelweg rijdt met politie achter je en je draait een 180 en je rijdt verder achteruit kan je goed de bestuurders uit de politieauto's eruit knallen.
Dat is ook wel een leuke stunt om te proberen, je moet wel al een beetje kunnen rijden voor een 180, en dan ook nog recht achteruit blijven rijden. Dus om dan de politie nog neer te schieten terwijl je rijdt, dat is helemaal leuk om te proberen. Ik zet hem er zometeen bij.

@ Mythbuster, ik heb de Wallride tip erbij gezet. Als je ook nog tips kan bedenken om op twee wielen te rijden, zet ik die er ook bij. En heb je misschien nog voorkeursauto's voor de wallride?

Groeten,

Gta Bram.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Om te wallriden kan je denk ik het beste een auto nemen die ofwel heel snel is(Super GT, Infernus enzovoort, Super GT werkt in ieder geval wel), ofwel een die redelijk snel is maar wat hoger op zo'n wielen staat, bijvoorbeeld een Faction/Sabre/Sabre GT, enzovoort..

Om op twee wielen te rijden.. Nouja, gebruik een auto die redelijk wat band om z'n velg heeft zitten, ik weet dat dat in GTA niet écht uitmaakt qua rijgedrag(het spel weet dat niet), maar het is natuurlijk via handlinglines zo ingesteld dat auto's die dikkere banden hebben ander rijgedrag hebben dan auto's met sportbandjes:

Met een SuperGT zal je lang niet zo ver op 2 wielen kunnen rijden als met een Faction, met een Sultan RS gaat het ook lang niet zo makkelijk als met een gewone Sultan(of die blauwe 4deurs versie met spoiler, die's dan net ietsje sneller dacht ik).

Verder moet je gewoon je auto proberen te balanceren, je zal redelijk makkelijk terugvallen op 4 wielen, sowieso zal je als je over de zijkant schuurt heel snel snelheid verliezen, om dan toch weer verder te gaan op 2 wielen kan alleen als je nog echt een beetje een hoge snelheid hebt, anders val je gewoon gelijk terug op 4 wielen. Je moet dus écht balanceren.. Oh, en het is géén goed idee om met opzet tot stilstand te komen op z'n zijkant, met het idee dat je dan door gas te geven gewoon op 2 wielen gaat rijden ofzo, want als je eenmaal stil ligt kom je sowieso bijna niet meer overeind.

En als je toch om rolt, moet je gewoon je stuur knopjes gebruiken en gas geven en remmen enzo, daarmee kun je net als in een jump je auto iets laten draaien, dan kun je dus een beetje beïnvloeden of je net wel of net niet op je wielen stil komt te staan :).

Overigens, voor die 540, da's inderdaad best moeilijk :7, pak in ieder geval een auto met zo weinig mogelijk grip, een Sultan RS heeft bijvoorbeeld snel de neiging om te spinnen, dus daarmee kan het denk ik wel, een Infernus heeft juist weer iets wat op Traction Control lijkt, waardoor je juist té veel grip hebt om er fatsoenlijk een 540 mee te doen. Verder zijn Coquette en misschien Comet ook wel geschikt, als het maar snel is en niets heeft wat op traction control lijkt :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@ Mythbuster:

Ik heb het wallriden geprobeerd op de plek die jij gepost had, als je Bohan binnenkomt. Maar je rijd eigenlijk meer je auto kapot, en ik kon ook niet echt een goede techniek vinden om te Wallriden. Ik heb het geprobeerd met een Sultan RS, dat ging wel redelijk, al heb je dan een paar deukjes.

En over dat op 2 wielen rijden. Ik heb nog een auto gevonden: De NOOSE Patriot. Die heeft meer grip dan de normale Patriot. Ik reed over het vliegveld, en je moet een redelijke snelheid hebben om die op 2 wielen te krijgen. Als je gewoon een goede lekkere vaart hebt, en je maakt een bocht, komt hij vanzelf op 2 wielen. Maar als je terugstuurt, valt hij meteen op 4 wielen, en als je verder stuurt kantelt hij. Het is echt heel moeilijk, en bijna wel onmogelijk om daarmee op 2 wielen te rijden. En als het lukt, heb je ten eerste al veel plaats nodig om hem op 2 wielen te krijgen.

En voor de 540, het is best moeilijk om dat met een achterwiel aangedreven auto te doen. Ik zelf de Blista Compact aan, en misschien is de Hakumai ook een goede auto.

@ Djmaddox:

Ja, je kan het eigenlijk gewoon op een 2-baans snelweg doen: Ga helemaal links rijden, trek aan je handrem en stuur naar rechts. Dan rijd je ongeveer op het midden, of aan de rechterkant van de baan. En op het vliegveld is inderdaad een goede plaats, maar daar rijden dan weer vliegtuigen rond, en je krijgt 4 sterren wanted. En ik ga vanavond eens proberen om het met een DF8-90 te doen. Als ik tijd heb dan toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bedankt Bram, die heb ik net gepost:

Beste wallride plek ooit:

Click here to view the SnapMap

Overigens, op deze plek:

Click here to view the SnapMap

bla bla bla

Echt heel goed van je dat je 'm gevonden hebt terwijl ik hem net heb gepost... *zucht*-.-

Wallriden en op 2 wielen rijden doe ik tegenwoordig met een Faction, die dingen zijn er perfect voor. Het is me al eens gelukt om op deze plek zo'n 10 meter op 2 wielen te rijden:Click here to view the SnapMap...Je moet dan wel vanaf het zuiden komen... Wallriden kan eigenlijk met elke snelle auto, maar hij moet niet te laag zijn, anders schuiven je wielen langs de stoeprand en dan kom je niet omhoog.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Wallriden en op 2 wielen rijden doe ik tegenwoordig met een Faction, die dingen zijn er perfect voor. Het is me al eens gelukt om op deze plek zo'n 10 meter op 2 wielen te rijden:Click here to view the SnapMap...Je moet dan wel vanaf het zuiden komen... Wallriden kan eigenlijk met elke snelle auto, maar hij moet niet te laag zijn, anders schuiven je wielen langs de stoeprand en dan kom je niet omhoog.

Weet je dat zeker,

Aangezien ik er nogal moeite mee heb om op de muur te komen.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook veel snelheid hebben -.-... Faction ruled :D. En het is normaal dat je auto kapot gaat hoor, ik zal zo eens een filmpje uploaden op RGSC.

EDIT: Sorry, dat was nogal een spampost :7 Even wat erbij schrijven :7

EDIT2: Filmpje is bezig met uploaden. Heb 2 stukjes met Faction, meer vanwege het op 2 wielen rijden dan vanwege het wallriden, maar ik kon geen Faction vinden(die 2 stukjes had ik ooit al gesaved), dus heb het wallriden zelf even met wat andere auto's geprobeerd, meeste gingen best aardig :) Hij's nu op de helft ofzo.

EDIT3: Dsjesus, uploading failed, even op YouTube proberen :puh:

EDIT4: Eindelijk:

@hieronder: Maakt niet uit :puh:, maar thanks in ieder geval :)

EDIT@Bram volgende pagina: Thanks, ik zal kijken wanneer ik tijd heb :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Sorry Mythbuster, ik dacht dat jij een andere locatie bedoelde, die jij gepost had. Ik dacht deze plaats: Als je vanaf Algonquin Bohan binnenrijd, en je volgt de snelweg, kom je op den duur in een tunnel. Ik dacht dat je deze plaats bedoelde, sorry.

Mooie film, Wallriding. Maar ik heb nu weinig tijd dus ik ga een andere keer kijken om hem in de hoofdpost te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Sorry Mythbuster, ik dacht dat jij een andere locatie bedoelde, die jij gepost had. Ik dacht deze plaats: Als je vanaf Algonquin Bohan binnenrijd, en je volgt de snelweg, kom je op den duur in een tunnel. Ik dacht dat je deze plaats bedoelde, sorry.

Mooie film, Wallriding. Maar ik heb nu weinig tijd dus ik ga een andere keer kijken om hem in de hoofdpost te zetten.

Sorry, hij is vast al genoemd, maar in de Booth-tunnel kun je ook vrij aardig wallriden? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Sorry Mythbuster, ik dacht dat jij een andere locatie bedoelde, die jij gepost had. Ik dacht deze plaats: Als je vanaf Algonquin Bohan binnenrijd, en je volgt de snelweg, kom je op den duur in een tunnel. Ik dacht dat je deze plaats bedoelde, sorry.

Mooie film, Wallriding. Maar ik heb nu weinig tijd dus ik ga een andere keer kijken om hem in de hoofdpost te zetten.

Sorry, hij is vast al genoemd, maar in de Booth-tunnel kun je ook vrij aardig wallriden? :$

Nee, die is nog niet genoemd, en ik was er inderdaad nog niet opgekomen. Bedankt, ik zet hem er zometeen bij, en je naam komt ook in het topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...