Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

Ik heb de snapmap van de Booth tunnel erbij gezet, Cmon1994.

En Mythbuster, ik heb je film van het wallriden erbij gezet, zou jij misschien nog meer video's willen posten/maken, met toturials of filmpjes van de andere stunts in dit topic? Bij voorbaat dank!

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

Top :)

Als je het niet erg vind zou ik ook wel mee willen helpen met filmen e.d.?

Geef mij een opdracht, en ik ga er mee bezig :)

Dat vind ik helemaal niet erg, integendeel zelfs. En ik ga je geen opdracht geven, je mag zelf kiezen wat je wil filmen. Neem voor mij part de wheelie, of drifting. Maak er wat moois van, bijvoorbeeld een torurial, of gewoon een voorbeeld filmpje. Post het filmpje, en ik zet het erbij :)

Bedankt,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ze aan het opnemen.

Ik heb nu:

- Een paar pogingen tot mooie drifts, ik ga er nog wat proberen met een SuperGT, hier ben ik beter in.

- 180° Auto

- 360° Auto

- (+Rijdende) Burnout

En nog 1 geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ze aan het opnemen.

Ik heb nu:

- Een paar pogingen tot mooie drifts, ik ga er nog wat proberen met een SuperGT, hier ben ik beter in.

- 180° Auto

- 360° Auto

- (+Rijdende) Burnout

En nog 1 geloof ik.

Ah, mooizo :) . Ik zal ze er meteen opzetten als ik zie dat je ze gepost hebt.

Bedankt alvast. =)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk en handig, maar ik kan wel driften met een voorwielaangedreven auto hoor.

Eventjes, maar dan houdt het ook wel op. Dat is gewoon slippen. Driften is net iets anders.

Op Soldiers Plaza kun je eindeloos blijven driften met een voorwielaangedreven. Allez, tot de banden springen toch :)

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk en handig, maar ik kan wel driften met een voorwielaangedreven auto hoor.

Eventjes, maar dan houdt het ook wel op. Dat is gewoon slippen. Driften is net iets anders.

Op Soldiers Plaza kun je eindeloos blijven driften met een voorwielaangedreven. Allez, tot de banden springen toch :)

Je auto begint over te hangen door de (ik geloof) middelpuntvliedende kracht.. ;)

Feitelijk rijd jij 'vol' op 2 wielen, omdat de 2 binnenste wielen bijna geen grip meer krijgen. Daardoor maken je voorwielen een soort van Burnout.. :)

Ik geloof dat dat is wat je in jouw filmpje ziet? :)

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk en handig, maar ik kan wel driften met een voorwielaangedreven auto hoor.

Eventjes, maar dan houdt het ook wel op. Dat is gewoon slippen. Driften is net iets anders.

Op Soldiers Plaza kun je eindeloos blijven driften met een voorwielaangedreven. Allez, tot de banden springen toch :)

Dit is geen driften. Dit is driften:

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Op Soldiers Plaza kun je eindeloos blijven driften met een voorwielaangedreven. Allez, tot de banden springen toch :)

Je auto begint over te hangen door de (ik geloof) middelpuntvliedende kracht.. ;)

Feitelijk rijd jij 'vol' op 2 wielen, omdat de 2 binnenste wielen bijna geen grip meer krijgen. Daardoor maken je voorwielen een soort van Burnout.. :)

Ik geloof dat dat is wat je in jouw filmpje ziet? :)

Klopt, maar hier is het enkel het linker voorwiel dat begint te spinnen.

Volgens mij kan dit niet in het echt wat in het filmpje gebeurt. Als het linker voorwiel z'n grip verliest en begint te spinnen verlies je normaal alle tractie op het rechter voorwiel. Die Blista blijft echter maar doortrekken op z'n rechter voorwiel.

@Bram: je hebt gelijk, ik heb er echter geen naam voor wat hier gebeurt en het lijkt nog het meest op driften :7

't Is in ieder geval eens plezant om u uit te leven in GTA, vooral in Single Player, dan lopen er veel mensen rond op Soldiers Plaza :eten:

Mooi driftfilmpje trouwens!!

Link to comment
Delen op andere websites

Op Soldiers Plaza kun je eindeloos blijven driften met een voorwielaangedreven. Allez, tot de banden springen toch :)

Je auto begint over te hangen door de (ik geloof) middelpuntvliedende kracht.. ;)

Feitelijk rijd jij 'vol' op 2 wielen, omdat de 2 binnenste wielen bijna geen grip meer krijgen. Daardoor maken je voorwielen een soort van Burnout.. :)

Ik geloof dat dat is wat je in jouw filmpje ziet? :)

Klopt, maar hier is het enkel het linker voorwiel dat begint te spinnen.

Volgens mij kan dit niet in het echt wat in het filmpje gebeurt. Als het linker voorwiel z'n grip verliest en begint te spinnen verlies je normaal alle tractie op het rechter voorwiel. Die Blista blijft echter maar doortrekken op z'n rechter voorwiel.

@Bram: je hebt gelijk, ik heb er echter geen naam voor wat hier gebeurt en het lijkt nog het meest op driften :7

't Is in ieder geval eens plezant om u uit te leven in GTA, vooral in Single Player, dan lopen er veel mensen rond op Soldiers Plaza :eten:

Mooi driftfilmpje trouwens!!

Idd! Dus eigenlijk was je gewoon een beetje 'vaag'aan het doen :engel:

Nice vid btw :)

@Bram, het is me (nog) niet gelukt de filmpjes de uploaden, en ik ga vanmiddag op vakantie..

Dus het spijt me, maar mijn filmpjes in dit topic zetten wordt op dit moment even niks.. Pas over 2 weken kan ik weer op de computer :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Op Soldiers Plaza kun je eindeloos blijven driften met een voorwielaangedreven. Allez, tot de banden springen toch :)

Je auto begint over te hangen door de (ik geloof) middelpuntvliedende kracht.. ;)

Feitelijk rijd jij 'vol' op 2 wielen, omdat de 2 binnenste wielen bijna geen grip meer krijgen. Daardoor maken je voorwielen een soort van Burnout.. :)

Ik geloof dat dat is wat je in jouw filmpje ziet? :)

Klopt, maar hier is het enkel het linker voorwiel dat begint te spinnen.

Volgens mij kan dit niet in het echt wat in het filmpje gebeurt. Als het linker voorwiel z'n grip verliest en begint te spinnen verlies je normaal alle tractie op het rechter voorwiel. Die Blista blijft echter maar doortrekken op z'n rechter voorwiel.

@Bram: je hebt gelijk, ik heb er echter geen naam voor wat hier gebeurt en het lijkt nog het meest op driften :7

't Is in ieder geval eens plezant om u uit te leven in GTA, vooral in Single Player, dan lopen er veel mensen rond op Soldiers Plaza :eten:

Mooi driftfilmpje trouwens!!

Idd! Dus eigenlijk was je gewoon een beetje 'vaag'aan het doen :engel:

Nice vid btw :)

@Bram, het is me (nog) niet gelukt de filmpjes de uploaden, en ik ga vanmiddag op vakantie..

Dus het spijt me, maar mijn filmpjes in dit topic zetten wordt op dit moment even niks.. Pas over 2 weken kan ik weer op de computer :-(

Jammer, maar dat geef niks hoor. Zelf heb ik in de vakantie ook niet veel tijd, alleen savonds. Ik moet elke dag van 8 tot 7 ongeveer werken, op een camping, in het hoogseizoen. En misschien zijn er ook andere leden die willen filmen.

Dat driftfilmpje is trouwens niet van mij hoor, gewoon van youtube afgeplukt. Hij is inderdaad mooi, ik heb hem al 3 keer gezien en hij blijft mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nieuwe update: Rallyrijden

Als jullie tips hebben die er nog niet bij staan: POSTEN!

Groeten,

Gta Bram.

Ik weet nog wel één goede:

Iedereen kent hem wel, als je bezig bent met een flip (met een Motor), en midden in de lucht gaat hij ineens heel raar draaien waardoor hij fataal mislukt -.-

De truc: Laat het gas los! Gewoon geen knop ingedrukt houden (wel Natuurlijk achterover/voorover blijven leunen), dan krijg je een smoothe Front/Backflip.

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe update: Rallyrijden

Als jullie tips hebben die er nog niet bij staan: POSTEN!

Groeten,

Gta Bram.

Ik weet nog wel één goede:

Iedereen kent hem wel, als je bezig bent met een flip (met een Motor), en midden in de lucht gaat hij ineens heel raar draaien waardoor hij fataal mislukt -.-

De truc: Laat het gas los! Gewoon geen knop ingedrukt houden (wel Natuurlijk achterover/voorover blijven leunen), dan krijg je een smoothe Front/Backflip.

~~

Tuurlijk, dat ik die ben vergeten :tu: !

@GTA Bram:

Ikke.. Heb een probleempje.

Gta iv doet het niet meer op de computer,, De pc pakt 'm niet.. :duh::duh::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...