Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

ik weet nog een stunt maar of die erbij moet weetk niet

frontfilp (auto) :je neemt een goede snelle auto met een zware motor voorin (geen comet/infernus!) en zoekt een korte, steile ramp (de stunt jump door city hall werkt goed) en neemt voldoende snelheid. als je in delucht bent zou de achterkant de voorkant voorbij moeten steken. als je te snel gaat land je niet snel genoeg en begint je wagen aan een tweede rotatie en land je op je dak. ga je te traag dan jump je gewoon. je zult zelf de goed snelheid wel vinden deze is voor elke wagen anders

auto die werken: Sentinetel en XS, Oracle en XS ,Feroci en JDM VIP,en roman's taxi (met een flinke aanloop :D ) en sultan (tt wel RS moet k nog proberen )

autos die niet werken : 4x4 (meestal , rancher werkt soms) en turismo,comet (zeker ) infernus (wrrs)

locaties: snapmap

Bewerkt: door SVTuner
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

Bedankt :) . En met Barrel Rols, bedoel je dan dat je je auto een horizontale 360 laat maken, in de lucht? Dat is inderdaad wel een leuk onderwerp. Ik weet niet of jij voor screens, of video's kan zorgen, maar dan mag je dan best wel doen als je wil :tu: .

Mvg,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :) . En met Barrel Rols, bedoel je dan dat je je auto een horizontale 360 laat maken, in de lucht? Dat is inderdaad wel een leuk onderwerp. Ik weet niet of jij voor screens, of video's kan zorgen, maar dan mag je dan best wel doen als je wil :tu: .

Mvg,

Gta Bram.

Een Barrel Roll is inderdaad een draai om je horizontale as, zie bijv.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA bram

is die flip wat of niet?

ik kan er geen shot /filmpje van maken

maar dan nog bedenkingen?

Goede toevoeging (vind ik), al zijn het niet de makkelijkste stunts..

Er zullen btw nog veel meer plekken zijn waar je dit kan doen. Als ik Bram goed ken, denk ik dat hij 'm er bijzet :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het vrijwel onmogelijk nog dingen op te nemen, en om zelfs gtaiv nog te spelen..

Mijn ouders willen namelijk niet dat ik een crack op de computer zet :duh:

Wel wil ik nog op zoek gaan naar nieuwe stunts.. ;)

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

@ SVTuner, ik heb de lijst geupdated. Jouw tip staat erbij, ik heb de tip alleen wat aangepast, denk aan hoofdletters.

@ StannieB12, de Barrel Roll wil ik er wel bijzetten, maar dan moet ik eerst meer informatie hebben. En als je filmpjes wil maken: Heel graag, en alvast bedankt!

Mvg,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je op de ps3 driften, zodat er rook van je bande komen?? het drite zelf lukt wel maar als ik filmpjes ga kijken zie je allemaal rook en van af komen.... en mij lukt dat niet.... mijn PSN is bardfieltNL als je ook ps3 heb en gta4(dat laatste lijkt mij logies xD) wil je dan is ff online uitleggen hoe het moet een voor doen en alles(dan moet je wel een headset hebben) stuur maar uitnodiging naar mij toe op de ps3.... ik merk wel als iemand dat wil doen.... alvast bedankt :tu:

en wilt de beheerder deze site ps3 vriendelijk maken?? ik bug deze site met me ps3 xD

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

@bardtfieltNL

Ik heb wel een Ps3 met gta IV (Duh). Ik ken een paar drift trucs:

Voor de bocht: Gaan slingeren, zo breekt de achterkant van je waggel elke keer uit, en als je dan de bocht in gaat, de analoge stick naar die kant blijven houden. Komen geen (hand)remmen aan te pas. Het ziet er wel een beetje raar uit, maar het werkt voor mij.

Voor de bocht: R2+L2 (tegelijk), dan R2+ X (ook tegelijk) en terwijl je dat ingedrukt houdt, duw je de analoge stick in de richting ( wanneer je de bocht in gaat)

(X of R1, ligt eraan wat het makkelijkste is voor jou).

Practice makes perfect ;)

Suc6

@rest

Voor de tweede helft van de 360 (auto) kan je beter achteruit gebruiken, denk ik.

~~

Bewerkt: door ''CJ''
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een wheelie maakt, niet meteen de linker trigger helemaal naar je toe trekken...

@ hierboven: Geloof me, niet iedere auto is 'tzelfde.. Een Dukes bijvoorbeeld breekt heel erg uit, waardoor je vroegtijdig moet tegensturen in een drift, wat het bijvoorbeeld ook moeilijker maakt om te burnen om een voorwerp heen. Met een Sultan RS is dít echter heel makkelijk, maar is het rokend houden van de banden weer moeilijk tijdens 't rijden. Probeer eens uit te breken met een vrachtwagen of een voorwielaangedreven voertuig, geloof me, dat gaat zelden goed.. Beter pak je voor drifts een achterwielaangedreven auto, of een 4WD-wagen. De achterwielaangedreven is echt aangeraden, omdat dat een stuk makkelijker is om 'm in te brengen, en het spannender is om 'm erin te houden en eruit te brengen. Dan kun je goed de grens opzoeken tussen bandroken en bandontploffing.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

[bump]

Vanmiddag keek ik een filmpje van iemand die aan het stunten was bij een laag muurtje (hij kwam zo hoog dat hij zelfs op een flat kwam), en dat wou ik ook 's proberen. Maar telkens als ik erop af rij, en (volgens mij) hoog genoeg naar achter leun, blijf ik maar vallen. Ik ben al de hele dag bezig om het goed te doen maar het wil maar niet. Hulp? :D

Link to comment
Delen op andere websites

[bump]

Vanmiddag keek ik een filmpje van iemand die aan het stunten was bij een laag muurtje (hij kwam zo hoog dat hij zelfs op een flat kwam), en dat wou ik ook 's proberen. Maar telkens als ik erop af rij, en (volgens mij) hoog genoeg naar achter leun, blijf ik maar vallen. Ik ben al de hele dag bezig om het goed te doen maar het wil maar niet. Hulp? :D

Heb je misschien de exacte locatie van waar de stunt zich plaatsvond? Dan kan ik straks misschien nog even kijken, en even proberen. Als het lukt dan zal ik posten hoe, maar misschien heeft de auteur van het filmpje ook wel mods gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...