Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

Ik denk dat deze tip al tig keer voorbij is gekomen, maar als het niet zo is, leek het me toch wel handig om dit even te zeggen. Ik ben ook te lui om 7 pages uit te pluizen.

Daarom bij deze, een handige tip voor stunten (salto's) met een motor:

Iedereen heeft wel eens meegemaakt dat als je een salto probeert te maken, dat je motor zichzelf in de lucht gaat corrigeren. Heel vervelend en het kan je mooie salto flink vergallen. Om dit te voorkomen hoef je simpel weg alleen maar het gas los te laten. Zo voorkom je dat de motor om zijn horizontale as gaat draaien terwijl je ondersteboven hangt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Gregori,

Ik heb het filmpje bekeken. Daar zag ik 4 dingen waar het aan kan liggen:

- Hij reed op een PCJ600. Het kan zijn dat het met bijvoorbeeld een NRG900 of een Sanchez niet gaat.

- Hij reed ongeveer op zijn topsnelheid. Misschien ging jij te langzaam.

- Hij leunde niet voor- of achterover. Hij bleef gewoon recht zitten.

- Hij reedt eerst over het stoeprandje dat voor dat muurtje lag. Daardoor kwam hij met beide wielen van de grond, raakte hij het muurtje, en zo lukte het bij hem wel.

Daarna heb ik het zelf nog eens geprobeerd, en ik kwam ook van de grond, ongeveer net zo hoog als in het filmpje, alleen landde ik niet op het gebouw, maar dat ligt eraan vanaf welke richting je aan komt rijden. Ik heb zelf geen bewijs, want ik speel op de PS3, ik kan dus geen video's maken. Maar misschien als je die 4 tips opvolgt, het bij jou ook lukt.

@ Lexus 123,

De tip is voor zover ik weet nog niet voorbij gekomen. Ik zal even kijken om hem ertussen te zetten. Bedankt :tu:

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for de tips Bram, ik zal het vanavond proberen. :)

[edit]: Bij kleinere snelheden lukt het me nu soms om er goed over heen te gaan. Bij grote snelheden vlieg ik nog steeds erg ver van mijn motor (redelijk komisch). Toch wat irritant.

Bewerkt: door Gregori
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for de tips Bram, ik zal het vanavond proberen. :)

[edit]: Bij kleinere snelheden lukt het me nu soms om er goed over heen te gaan. Bij grote snelheden vlieg ik nog steeds erg ver van mijn motor (redelijk komisch). Toch wat irritant.

Nee, het is ook realistisch dat je niet tegen muurtjes op kan rijden, daarom vlieg je ook van je motor.

@ Nick: In Gta IV zou dat ook wel kunnen, maar dan zou je je auto moeten kunnen afstellen, bijv. banden, vering, enz. En in dat filmpje zie je ook dan Ken soms gewoon het gas loslaat, maar bij Gta IV krijg je dan meteen weer tractie als je dat doet. Je hebt gewoon veel te veel grip wat wel jammer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for de tips Bram, ik zal het vanavond proberen. :)

[edit]: Bij kleinere snelheden lukt het me nu soms om er goed over heen te gaan. Bij grote snelheden vlieg ik nog steeds erg ver van mijn motor (redelijk komisch). Toch wat irritant.

@ Nick: In Gta IV zou dat ook wel kunnen, maar dan zou je je auto moeten kunnen afstellen, bijv. banden, vering, enz. En in dat filmpje zie je ook dan Ken soms gewoon het gas loslaat, maar bij Gta IV krijg je dan meteen weer tractie als je dat doet. Je hebt gewoon veel te veel grip wat wel jammer is.

Ja teveel grip en te weinig PK's :7

Maar die auto's is gewoon hard opgeschroefd. :puh:

Misschien kan het wel op GTA, maar dan met mods of aanpassingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for de tips Bram, ik zal het vanavond proberen. :)

[edit]: Bij kleinere snelheden lukt het me nu soms om er goed over heen te gaan. Bij grote snelheden vlieg ik nog steeds erg ver van mijn motor (redelijk komisch). Toch wat irritant.

@ Nick: In Gta IV zou dat ook wel kunnen, maar dan zou je je auto moeten kunnen afstellen, bijv. banden, vering, enz. En in dat filmpje zie je ook dan Ken soms gewoon het gas loslaat, maar bij Gta IV krijg je dan meteen weer tractie als je dat doet. Je hebt gewoon veel te veel grip wat wel jammer is.

Ja teveel grip en te weinig PK's :7

Maar die auto's is gewoon hard opgeschroefd. :puh:

Misschien kan het wel op GTA, maar dan met mods of aanpassingen.

Ja, met mods zal dat zeker wel mogelijk zijn, spijtig zijn die dan alleen maar voor PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for de tips Bram, ik zal het vanavond proberen. :)

[edit]: Bij kleinere snelheden lukt het me nu soms om er goed over heen te gaan. Bij grote snelheden vlieg ik nog steeds erg ver van mijn motor (redelijk komisch). Toch wat irritant.

Nee, het is ook realistisch dat je niet tegen muurtjes op kan rijden, daarom vlieg je ook van je motor.

Ik bedoelde dat lage muurtje uit het filmpje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for de tips Bram, ik zal het vanavond proberen. :)

[edit]: Bij kleinere snelheden lukt het me nu soms om er goed over heen te gaan. Bij grote snelheden vlieg ik nog steeds erg ver van mijn motor (redelijk komisch). Toch wat irritant.

Nee, het is ook realistisch dat je niet tegen muurtjes op kan rijden, daarom vlieg je ook van je motor.

Ik bedoelde dat lage muurtje uit het filmpje. :puh:

Ik ook. Als je tegen dat muurtje rijdt met hoge snelheid, in RL, zou je ook vallen.

En ik mag de 100e post in mijn eigen topic zetten XD .

Link to comment
Delen op andere websites

@ Lexus 123,

De tip is voor zover ik weet nog niet voorbij gekomen. Ik zal even kijken om hem ertussen te zetten. Bedankt :tu:

Graag gedaan, maar eigenlijk moet je BenBuja/Machinima bedanken:

*Filmpje*

Bedankt Benbuja! Haha, ik heb dat filmpje nog nooit gezien, dus ik wist het niet. Maar ik ga hem er wel even bij zetten.

Edit:

@ Lexus 123, hij staat erbij.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een driftfan bent, moet je dit kijken, je krijg kippenvel :7

Dit is het echte driften, als je dit kan, pfoe :7

Jammer dat dit niet kan op GTAIV, de 4wd auto's hebben er niet genoeg PK voor :(

ik heb al veel van ken block gezien en ja,die kerel is goed

ik heb het nog nergens gelezen maar ik drift altijd met met een conceoncetti(of iets dergelijks)

en nog een vraagje wat is een rijdende burnout

Link to comment
Delen op andere websites

Een gewone burnout maak je door ( In GTA IV ) je rem en gas tegelijk in te trappen. Zo staan de voorwielen stil, en draaien de achterwielen. Dat noem je een burnout. Een rijdende burnout is dan natuurlijk simpel, de achterwielen spinnen weer, en de voorwielen draaien dan wel, alleen draaien ze langzaam, zodat de auto toch vooruit komt. Hoe en met watvoor soort auto je een rijdende burnout kunt maken, staat allemaal in de hoofdpost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...