Jump to content

Gta IV Stunt-topic.


Gta Bram

Recommended Posts

Een gewone burnout maak je door ( In GTA IV ) je rem en gas tegelijk in te trappen. Zo staan de voorwielen stil, en draaien de achterwielen. Dat noem je een burnout. Een rijdende burnout is dan natuurlijk simpel, de achterwielen spinnen weer, en de voorwielen draaien dan wel, alleen draaien ze langzaam, zodat de auto toch vooruit komt. Hoe en met watvoor soort auto je een rijdende burnout kunt maken, staat allemaal in de hoofdpost.

heel erg bedankt

maar een burnout is dus gewoon al stilstaand(ik dacht dat een burnout even gas en rem ingedrukt houden was en dan de rem loslaten en dan zolang mogelijke wielspin te doen ) of ben ik fout

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    36

  • Cmon1994

    16

  • Tommy-Vercetti

    10

  • Djmaddox

    6

Een gewone burnout maak je door ( In GTA IV ) je rem en gas tegelijk in te trappen. Zo staan de voorwielen stil, en draaien de achterwielen. Dat noem je een burnout. Een rijdende burnout is dan natuurlijk simpel, de achterwielen spinnen weer, en de voorwielen draaien dan wel, alleen draaien ze langzaam, zodat de auto toch vooruit komt. Hoe en met watvoor soort auto je een rijdende burnout kunt maken, staat allemaal in de hoofdpost.

heel erg bedankt

maar een burnout is dus gewoon al stilstaand(ik dacht dat een burnout even gas en rem ingedrukt houden was en dan de rem loslaten en dan zolang mogelijke wielspin te doen ) of ben ik fout

Dat is inderdaad ook een burnout, maar je hebt er verschillende. Zoals jij zei, dan een rijdende burnout, dan blijf je gewoon met dezelfde snelheid burnen, en gewoon een stilstaande. Een rijdende gaat niet met elke auto, ik adviseer de Dukes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
4. Driften (motor)

Ook met een motor kun je driften, alleen dan een iets andere manier als met een auto. Pak weer dezelfde motor als hierboven, de NRG900, PCJ900 of Sanchez. Je kunt driften door voorover te leunen en gas te geven. Als je voorover leunt komt er minder kracht op het achterwiel waardoor die minder grip krijgt en begint te spinnen. Zo kun je bijvoorbeeld donuts draaien voor beginners, maar ook bochten driften voor de gevorderden. Je rijdt naar de bocht toe. Als je naar rechts wil, ga dan zo veel mogelijk links rijden, dat is makelijk. als je dan net voor de bocht bent, leun dan voorover, en stuur naar de kant die je op wilt gaan. Je motor begint heel snel te spinnen, dus leun maar heel even voorover, blijf wel gas geven, anders krijg je weer grip en stopt de drift. De eerste paar keren is het moeilijk, maar je ziet vanzelf wel hoelang je voorover moet leunen, en wanneer je dat moet doen. - Gta Bram

Verbetering PCJ600

Verder nice tut,

Die tip met Backflips is handig (Gas los laten in de lucht)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hey,

Ik kan het verkeerd zien, maar er is hier al een tijdje niet meer gepost:$ Ik hoop niet dat jullie dit opvatten als een bump, maar ik wou even melden dat ik een nieuwe laptop heb, en daarop weer GTAIV kan spelen:)!

Dus als er nog iets gedaan moet worden:$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Ik heb nog een paar tips:

Wheelie:

Als je al met een NRG-900 een wheelie maakt ga dan ong op 3/5 gas geven anders wil het ding nog wel eens achterover klappen.

Stoppie:

Neem een NRG-900 de remmen ervan zijn niet zo heel goed daarmee kan je makkelijk stopies doen/leren

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik nog zo n00b ben hoor, maar hoe leun je achterover (op de PC)??? Ik heb het al geprobeerd met het numpad (8 en 2).

Dat doe je met de rechter Ctrl en de Rechter Shift. Ctrl is volgens mij achterover leunen en Shift is volgens mij vooruit leunen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een driftfan bent, moet je dit kijken, je krijg kippenvel emo.gif

Dit is het echte driften, als je dit kan, pfoe emo.gif

Jammer dat dit niet kan op GTAIV, de 4wd auto's hebben er niet genoeg PK voor boos.gif

ik heb al veel van ken block gezien en ja,die kerel is goed

ik heb het nog nergens gelezen maar ik drift altijd met met een conceoncetti (of iets dergelijks)

en nog een vraagje wat is een rijdende burnout

Dat is een 'Enus' Cognoscenti.

Met deze limo kun je heel goed driften vanwege de vele PK's en vanwege de zachte achtervering.

* Ik bump nu wel een beetje :7 maar ik wou ff wat duidelijk maken *

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...