Stopbord Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb dus nu nog 1,7 Gb over op mijn Ps3 , lijkt me niet veel , waar kan ik mijn oude games verwijderen? En als er een mogelijkheid bestaat , kan je een geheugen (usb-stick-) gebruiken om de game daarop te installen? Dan zou ik toch al 26Gb Meer hebben x'D Oja , ik heb ook een geheugen van 1Tb van men pc , kan dat dan ook? kid. >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Consoles & Game Events forum.<<< Reageren
wupie Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb dus nu nog 1,7 Gb over op mijn Ps3 , lijkt me niet veel , waar kan ik mijn oude games verwijderen?En als er een mogelijkheid bestaat , kan je een geheugen (usb-stick-) gebruiken om de game daarop te installen? Dan zou ik toch al 26Gb Meer hebben x'D Oja , ik heb ook een geheugen van 1Tb van men pc , kan dat dan ook? kid. Je kan een nieuwe hardeschijf in je PS3 zetten maar dat moet dan wel een laptop schijf zijn. Reageren
TZG Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb dus nu nog 1,7 Gb over op mijn Ps3 , lijkt me niet veel , waar kan ik mijn oude games verwijderen?En als er een mogelijkheid bestaat , kan je een geheugen (usb-stick-) gebruiken om de game daarop te installen? Dan zou ik toch al 26Gb Meer hebben x'D Oja , ik heb ook een geheugen van 1Tb van men pc , kan dat dan ook? kid. je kan op marktplaats wel bedrijfjes vinden die de harde schijf kunnen opkrikken naar wel 500 gb, en het kost niet eens zo veel. Zeker de moeite waard om even te kijken! Ik betwijfel of je garantie nog geldig is Reageren
Stopbord Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb dus nu nog 1,7 Gb over op mijn Ps3 , lijkt me niet veel , waar kan ik mijn oude games verwijderen?En als er een mogelijkheid bestaat , kan je een geheugen (usb-stick-) gebruiken om de game daarop te installen? Dan zou ik toch al 26Gb Meer hebben x'D Oja , ik heb ook een geheugen van 1Tb van men pc , kan dat dan ook? kid. je kan op marktplaats wel bedrijfjes vinden die de harde schijf kunnen opkrikken naar wel 500 gb, en het kost niet eens zo veel. Zeker de moeite waard om even te kijken! Ik betwijfel of je garantie nog geldig is Kan je een voorbeeld geven ??? Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 denk niet dat je een spel kan installeren op een usb-stick of externe schijf (weet ik niet zeker , nooit geprobeerd. maar hij vraagt bij het installeren van een demo ook niet waar hij moet installeren.) je kan wel je muziek, films en foto's op een externe schijf zetten. geloof dat de ps3 geen ntfs leest. je zou je schijf als fat32 moeten formateren, je kan het beste eerst een klein stukje van je schijf in fat32 formateren (met partition magic bijvoorbeeld) om te kijken of het lukt. succes, jeroen Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Ik zou een nieuwe harde schijf kopen. Als je een nieuwe harde schijf zal kopen moet je dit hebben: -SATA -2,5 inch (laptopschijf) -5400rpm (aanbevolen) En nog wat, de ps3 kan maar maximaal een 500GB harde schijf aan. En het goede nieuws is dat je garantie niet vervalt. Ik wist dit allemaal omdat ik zelf gister een nieuwe harde schijf heb gekocht. Het moet nog binnen komen. Als je wilt zal ik morgen zeggen als deze harde schijf bij mijn ps3 werkt. Misschien wil je wel deze harde schijf kopen. Bewerkt: 17 juni 2009 door DaRick1993 Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik zou een nieuwe harde schijf kopen.Als je een nieuwe harde schijf zal kopen moet je dit hebben: -SATA -2,5 inch (laptopschijf) -5400rpm (aanbevolen) En nog wat, de ps3 kan maar maximaal een 500GB harde schijf aan. En het goede nieuws is dat je garantie niet vervalt. Ik wist dit allemaal omdat ik zelf gister een nieuwe harde schijf heb gekocht. Het moet nog binnen komen. Als je wilt zal ik morgen zeggen als deze harde schijf bij mijn ps3 werkt. Misschien wil je wel deze harde schijf kopen. Het is wel op eigen risico. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) denk niet dat je een spel kan installeren op een usb-stick of externe schijf (weet ik niet zeker , nooit geprobeerd. maar hij vraagt bij het installeren van een demo ook niet waar hij moet installeren.)je kan wel je muziek, films en foto's op een externe schijf zetten. geloof dat de ps3 geen ntfs leest. je zou je schijf als fat32 moeten formateren, je kan het beste eerst een klein stukje van je schijf in fat32 formateren (met partition magic bijvoorbeeld) om te kijken of het lukt. succes, jeroen Je kan hem vanuit de PS3 formatteren. Zorg dus dat er geen belangrijke gegevens op staan en als hij past doet je PS3 de rest . Bewerkt: 17 juni 2009 door KillerZero86 Reageren
Stopbord Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Hoe steek je die erin? En wat bedoele ze met prijs : 78€ - €5558 Bewerkt: 18 juni 2009 door kidage Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hoe steek je die erin? En wat bedoele ze met prijs : 78€ - €5558 Je moet kijken bij prijzen Op deze link staan al de online winkels die die schijf verkopen. Ik heb het bij komplett besteld. Bedoel je hoe je een nieuwe harde schijf erin doet? Er staat een handleiding in het ps3 boekje of zoek op internet Reageren
Stopbord Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Hoe steek je die erin? En wat bedoele ze met prijs : 78€ - €5558 Je moet kijken bij prijzen Op deze link staan al de online winkels die die schijf verkopen. Ik heb het bij komplett besteld. Bedoel je hoe je een nieuwe harde schijf erin doet? Er staat een handleiding in het ps3 boekje of zoek op internet -ps3 boekje is FOETSJIII! -Welke site (zeg nu niet Qoogle...) WagoriSun 14 Jan 2007 - 13:33 je kan er ook gewoon een laptop hd inschuiven hoor Wat bedoelen ze daar mee? Bewerkt: 18 juni 2009 door kidage Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hoe steek je die erin? En wat bedoele ze met prijs : 78€ - €5558 Je moet kijken bij prijzen Op deze link staan al de online winkels die die schijf verkopen. Ik heb het bij komplett besteld. Bedoel je hoe je een nieuwe harde schijf erin doet? Er staat een handleiding in het ps3 boekje of zoek op internet -ps3 boekje is FOETSJIII! -Welke site (zeg nu niet Qoogle...) WagoriSun 14 Jan 2007 - 13:33 je kan er ook gewoon een laptop hd inschuiven hoor Wat bedoelen ze daar mee? www.google.nl of deze site[/font] Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Tuurlijk is dat legaal, staat er zelfs in hoofdletters bij..Lezen blijft moeilijk. Bewerkt: 18 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Stopbord Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Is dat geen Warez? COPYED: Even voor de goede orde: ik vertel hier niets nieuws. De officiële handleiding van de PS3 geeft in principe ook alle benodigde informatie, maar deze gids is bedoeld om op een ‘menselijke’ manier uitleg te geven. Vergeet niet dat je de meest recente versie van officiële handleiding altijd online kan vinden op de PlayStation website. En om het maar even expliciet te vermelden: het verwisselen van de HDD is volkomen LEGAAL. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.