hippiebus Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Wie kan er een camouflage plaatje voor me maken voor een vliegtuig: het moet met de 2 kleuren in dat blakje, eenveel blauw als groen, Geen zwart! je ziet het op het vliegtuig dat ik na wil maken. het moet ongeveer zo groot als het rode vierkantje worden Alvast bedankt! EDIT: doe eigenlijk maar zonder zwart, alleen blauw en groen EDIT: LIJST: Type: plaatje Stijl: leger Grootte: zoals het rode vierkantje Afbeelding: http://www.vanderlee.com/plugins/camouflag..._curtains_2.jpg Tekst: - Rand: - Kleuren: blauw en groen (precies zoals op het plaatje en evenveel van allebij) Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Bewerkt: 18 juni 2009 door hippiebus Reageren
.Stan Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Ik denk dat je beter het officiele lijstje kunt gebruiken, anders wordt het topic door de moderators gesloten. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Maarja, succes met iemand zoeken voor je plaatje nog. Stanboy96 De aanvraagregels kun je ook HIER vinden. Bewerkt: 17 juni 2009 door stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.