Jump to content

Error met booten van me laptop.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Elke keer als ik me laptop opstart krijg ik deze error: Resource Conflict - PCI On motherboard

Bus:02, Device,02 Function:00

Hoe fix ik deze erknor?

Mijn laptop is een HP Omnibook XT1500

Bewerkt: door Wrieh
Geplaatst:
Elke keer als ik me laptop opstart krijg ik deze error: Resource Conflict - PCI On motherboard

Hoe fix ik deze erknor?

Haal eventuele diskettes / usb devices er uit en probeer het dan nog eens. Dat zou het kunnen zijn. Een resource conflict kan ook iets met stroomtoevoer te maken hebben, maar dat weet ik niet zeker ik zou eerst dat eerste proberen.

Geplaatst:

Hoe fix ik deze erknor?

Zo te zien zit er in één van je PCI porten een kapotte kaart. Het zou nog dat floppy probleem kunnen zijn, maar als dat het niet is denk ik dat je laptop onbruikbaar is..

Geplaatst:

Hoe fix ik deze erknor?

Zo te zien zit er in één van je PCI porten een kapotte kaart. Het zou nog dat floppy probleem kunnen zijn, maar als dat het niet is denk ik dat je laptop onbruikbaar is..

Ehm logica? Volgens mij heeft ene laptop gene pci-poort.

Er klopt iig iets neit ana je hardware. micht het verwijderen van disks.usb neit helpen dan zul je hem echt weg meoten brengen vrees ik

(Sommige) laptops hebben wel degelijk PCI poorten.

msi_wtx_mini_pci2.jpg

Bewerkt: door TaartJJ~!
Ehm logica? Volgens mij heeft ene laptop gene pci-poort.

Er klopt iig iets neit ana je hardware. micht het verwijderen van disks.usb neit helpen dan zul je hem echt weg meoten brengen vrees ik

Als er een foutmelding met PCI erin staat, zegt mijn logica dat het om de PCI poort gaat. En alle laptops hier hebben PCI poorten, dus al met al had mij logica toch wel aardig gelijk..

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Wist ik verder veel dat laptops pci poorten ahdden...

En ja, dna zal de pci poort kapot zijn, of het apparaat is nier neit goed op aangesloten

Geplaatst:

En ja, dna zal de pci poort kapot zijn, of het apparaat is nier neit goed op aangesloten

Kijk het maakt me niet uit of je het weet of niet, we zijn hier ten slotte om te leren, maar het feit dat je me praktisch degradeert tot malloot door je tekort aan kennis ergert me wél. Het is niet erg als je iets niet weet, maar dan meteen aankomen met "eehm logica?" is naar mijn mening verkeerd.

Geplaatst:

denk idd een hardware defect.. terug sturen dus als je nog garantie hebt

verder werken laptops ongeveer op dezelfde manieren als desktops, gewoon een moederbord, socket voor processor ( ja die kun je er dus ook gewoon uithalen), grafische kaart en ga zo maar door, alleen dan compacter en alles zit er plat op.

Geplaatst:

Typ eens wat rustiger, het is nogal klote om zo'n typfouten te zien die jij telkens maakt, zoals ahdden of neit.

>>> Door Thundercover: Voor sommigen kan het nalezen van berichten voor het plaatsen daarvan inderdaad geen kwaad. Offtopic posts die hierop verder gingen verwijderd.<<<

Ontopic, aangezin het hardware matig is, kun je hem het beste opsturen, als je nog garantie hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...