brianQ Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 #include <a_samp> // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define KLEUR 0xFFCCCCFF public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, kleur, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, kleur, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } dit is me script en ja ik ben pas begonne Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Zet die #define KLEUR 0xFFCCCCFF eens boven #if defined FILTERSCRIPT en het zou moeten werken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 En haal alles wat met filterscript te maken heeft ook eens weg, want ik neem aan dat dit je GameMode is, dan heb je geen Filterscript dingen nodig. Reageren
David22 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Even uitleg waarom het niet werkt: #include <a_samp> // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define KLEUR 0xFFCCCCFF Doordat #define FILTERSCRIPT niet "geuncomment" is (de // is niet weggehaald), word alles wat tussen #if defined FILTERSCRIPT en #else staat niet uitgevoerd, dus wordt KLEUR ook niet gedefined Reageren
brianQ Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) ooooooooooooooooooooow... nou dan zijn hier de errors: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\pawno\my server.pwn(117) : warning 209: function "OnPlayerCommandText" should return a value C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\pawno\my server.pwn(118) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase en hier me script: #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #define KLEUR 0xFFCCCCFF #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } Bewerkt: 18 juni 2009 door brianQ Reageren
David22 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleHealth(currentveh, 1000.0); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Your vehicle is flipped and repaired!"); } else { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } return 0; } Haal 1 haakje boven "return 0" weg Edit: Je kan een groot script voortaan beter op Pastebin plaatsen Bewerkt: 19 juni 2009 door David22 Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Pastebin voor grote scripts. [.CODEBOX](zonder.) voor middelgrote scripts. [.CODE](zonder.) voor kleine scripts. Reageren
David22 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Pastebin voor grote scripts. [.CODEBOX](zonder.) voor middelgrote scripts. [.CODE](zonder.) voor kleine scripts. [ codebox ] is niet aan te raden, omdat deze de pagina behoorlijk kan uitrekken... Reageren
brianQ Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 ey ik lijk nu best n zeikert hoor vind mare nu heb ik het script hoe zorg ik dat ie het doet aan me server???? Reageren
geerdinho8 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 ey ik lijk nu best n zeikert hoor vind mare nu heb ik het script hoe zorg ik dat ie het doet aan me server???? Zet het script in de map: gamemodes open dan server.cfg en verander je gamemode naar jouw gamemode Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.