Burger_King Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb sinds gisteren TLAD, maar ik vroeg me af he, kun je daar nou ook daten via het internet (zoals in GTA IV) of kan dat niet. ik had ookal gelezen dat je geen kleren kon kopen (al vind ik dat geen ramp.) zijn er verder nog enige beperkingen? wat je in GTA IV zelf wel had maar in TLAD niet? greetz, BK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Beperkingen wil ik het niet noemen. De game heeft weer andere mogelijkheden, die in GTA IV niet zaten. Daarbij, bijvoorbeeld kleding kopen bij Perseus past niet echt bij het character Johnny zoals R* die voor ogen heeft, en daten via internet al helemaal niet! R* heeft de game andere features gegeven die passen bij het personage. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de derde DLC ook wéér andere features heeft als de twee voorgaande games in het Liberty City van nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 En toen zag je Johhny langs scheuren samen met een supermodel van amerika's next top hooker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burger_King Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Beperkingen wil ik het niet noemen. De game heeft weer andere mogelijkheden, die in GTA IV niet zaten. Daarbij, bijvoorbeeld kleding kopen bij Perseus past niet echt bij het character Johnny zoals R* die voor ogen heeft, en daten via internet al helemaal niet! R* heeft de game andere features gegeven die passen bij het personage. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de derde DLC ook wéér andere features heeft als de twee voorgaande games in het Liberty City van nu. Nee oke, maar gewoon wat extra kleding voor Johnny zou vet zijn, kleren die je in een speciale bikershop zou kunnen kopen ofzo. dat zou ook heben gekund mischien is beperking wel het verkeerde woord maar goed je begrijpt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Beperkingen wil ik het niet noemen. De game heeft weer andere mogelijkheden, die in GTA IV niet zaten. Daarbij, bijvoorbeeld kleding kopen bij Perseus past niet echt bij het character Johnny zoals R* die voor ogen heeft, en daten via internet al helemaal niet! R* heeft de game andere features gegeven die passen bij het personage. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de derde DLC ook wéér andere features heeft als de twee voorgaande games in het Liberty City van nu. Nee oke, maar gewoon wat extra kleding voor Johnny zou vet zijn, kleren die je in een speciale bikershop zou kunnen kopen ofzo. dat zou ook heben gekund mischien is beperking wel het verkeerde woord maar goed je begrijpt me Ja de nieuwe motoren zijn niet aanwezig in Free Mode of Party. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 Je kan in TLAD Air Hockey spelen, wat niet in IV kan. Daarnaast kun je in formatie rijden, wat ook niet in IV kan. Er zijn zoveel nieuwe Features, maar die ga ik niet allemaal noemen nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.