Jump to content

Beperkingen GTA TLAD vs. GTA IV


Burger_King

Recommended Posts

Ik heb sinds gisteren TLAD, maar ik vroeg me af he, kun je daar nou ook daten via het internet (zoals in GTA IV) of kan dat niet.

ik had ookal gelezen dat je geen kleren kon kopen (al vind ik dat geen ramp.)

zijn er verder nog enige beperkingen? wat je in GTA IV zelf wel had maar in TLAD niet?

greetz,

BK

Link to comment
Delen op andere websites

Beperkingen wil ik het niet noemen. De game heeft weer andere mogelijkheden, die in GTA IV niet zaten. Daarbij, bijvoorbeeld kleding kopen bij Perseus past niet echt bij het character Johnny zoals R* die voor ogen heeft, en daten via internet al helemaal niet! :D

R* heeft de game andere features gegeven die passen bij het personage. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de derde DLC ook wéér andere features heeft als de twee voorgaande games in het Liberty City van nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Beperkingen wil ik het niet noemen. De game heeft weer andere mogelijkheden, die in GTA IV niet zaten. Daarbij, bijvoorbeeld kleding kopen bij Perseus past niet echt bij het character Johnny zoals R* die voor ogen heeft, en daten via internet al helemaal niet! :D

R* heeft de game andere features gegeven die passen bij het personage. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de derde DLC ook wéér andere features heeft als de twee voorgaande games in het Liberty City van nu.

Nee oke, maar gewoon wat extra kleding voor Johnny zou vet zijn, kleren die je in een speciale bikershop zou kunnen kopen ofzo. dat zou ook heben gekund :puh:

mischien is beperking wel het verkeerde woord maar goed je begrijpt me :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Beperkingen wil ik het niet noemen. De game heeft weer andere mogelijkheden, die in GTA IV niet zaten. Daarbij, bijvoorbeeld kleding kopen bij Perseus past niet echt bij het character Johnny zoals R* die voor ogen heeft, en daten via internet al helemaal niet! :D

R* heeft de game andere features gegeven die passen bij het personage. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de derde DLC ook wéér andere features heeft als de twee voorgaande games in het Liberty City van nu.

Nee oke, maar gewoon wat extra kleding voor Johnny zou vet zijn, kleren die je in een speciale bikershop zou kunnen kopen ofzo. dat zou ook heben gekund :puh:

mischien is beperking wel het verkeerde woord maar goed je begrijpt me :puh:

Ja de nieuwe motoren zijn niet aanwezig in Free Mode of Party.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...