Nissan Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hej mensen, mijn laptop is door de jaren heen wat veroudert, en gaat dus best wel heel erg sloom. Kan iemand me de componenten aanwijzen die ik zou moeten vervangen? Geld speelt geen rol, dus zal het wel niet al te moeilijk zijn . Alvast bedankt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Het enige wat je aan een laptop kan veranderen is misschien wat RAM-geheugen toevoegen. Defragmenteren met Tune Up Utilites, kijk maar eens in dat programma, je kan nog meer doen zoals register opschonen én defragmenteren. Maar euh, een formatatie is altijd veel beter dan al die zooi(Windows herinstalleren). Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hej mensen,mijn laptop is door de jaren heen wat veroudert, en gaat dus best wel heel erg sloom. Kan iemand me de componenten aanwijzen die ik zou moeten vervangen? Geld speelt geen rol, dus zal het wel niet al te moeilijk zijn . Alvast bedankt Dan kan je beter direct een nieuwe kopen Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Tsja, echt veel verder dan wat RAM geheugen ga je niet komen. Je kan misschien nog wel de processor vervangen maar dat kan niet met alle notebooks. Je kunt dus inderdaad het beste een nieuwe kopen. Of koop een desktop PC! Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Ja lol xD. Die heb ik al. Die gebruik ik voor games. Deze laptop gebruik ik voor school en (meerendeel) Internet. Dus wat snelheid zou van pas komen. Kunnen jullie dan de naam geven van zulke componenten? Het liefst met de prijs erbij xD. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Ja lol xD. Die heb ik al. Die gebruik ik voor games. Deze laptop gebruik ik voor school en (meerendeel) Internet. Dus wat snelheid zou van pas komen. Kunnen jullie dan de naam geven van zulke componenten? Het liefst met de prijs erbij xD. Ik kan niet ruiken welk geheugen er in jouw laptop moet. welk model heb je? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Zou wel handig zijn mocht je zeggen hoeveel RAM je at the moment hebt. 1 Gigabyte is al zeker voldoende voor gewoon wat internetten. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 welk model heb je? Evo N1020V van Compaq. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Wauw, dat is al een oud rabatje, hoeveel geheugen zit er nu in? Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Dit klinkt denk ik verdomd noob, maar hoe kun je dat vinden? xD Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Dit klinkt denk ik verdomd noob, maar hoe kun je dat vinden? xD Rechtermuisknop op Deze Computer > Eigenschappen. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) @Hierboven: iets te langzaam. Doe rechtermuisknop op Deze Computer en dan klik je eigenschappen. Dan staat er achter kloksnelheid ... GHz, daarachter staat ... GB. Dat met GB is de hoeveelheid geheugen. Bewerkt: 18 juni 2009 door X-Qyeh Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Hier een screen. Dit kwam het meest in de buurt bij wat jullie vroegen . Bewerkt: 18 juni 2009 door Cuban Gangster Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Dat is 't dus niet. Ga gewoon nar bureaublad en klik rechts op 'deze computer', daar selecteer je 'eigenschappen'. Daar gewoon in 't tabblad algemeen. Je zit dus goed, maar alleen op 'algemeen' klikken, en niet 'systeemherstel'. Bewerkt: 18 juni 2009 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.