Jump to content

Making a Laptop fast again...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej mensen,

mijn laptop is door de jaren heen wat veroudert, en gaat dus best wel heel erg sloom. Kan iemand me de componenten aanwijzen die ik zou moeten vervangen? Geld speelt geen rol, dus zal het wel niet al te moeilijk zijn ^_^.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Het enige wat je aan een laptop kan veranderen is misschien wat RAM-geheugen toevoegen. Defragmenteren met Tune Up Utilites, kijk maar eens in dat programma, je kan nog meer doen zoals register opschonen én defragmenteren. Maar euh, een formatatie is altijd veel beter dan al die zooi(Windows herinstalleren).

Geplaatst:
Hej mensen,

mijn laptop is door de jaren heen wat veroudert, en gaat dus best wel heel erg sloom. Kan iemand me de componenten aanwijzen die ik zou moeten vervangen? Geld speelt geen rol, dus zal het wel niet al te moeilijk zijn ^_^.

Alvast bedankt

Dan kan je beter direct een nieuwe kopen :7

Geplaatst:

Tsja, echt veel verder dan wat RAM geheugen ga je niet komen. Je kan misschien nog wel de processor vervangen maar dat kan niet met alle notebooks.

Je kunt dus inderdaad het beste een nieuwe kopen. Of koop een desktop PC! ^_^

Geplaatst:

Ja lol xD. Die heb ik al. Die gebruik ik voor games. Deze laptop gebruik ik voor school en (meerendeel) Internet. Dus wat snelheid zou van pas komen. Kunnen jullie dan de naam geven van zulke componenten? Het liefst met de prijs erbij xD.

Geplaatst:
Ja lol xD. Die heb ik al. Die gebruik ik voor games. Deze laptop gebruik ik voor school en (meerendeel) Internet. Dus wat snelheid zou van pas komen. Kunnen jullie dan de naam geven van zulke componenten? Het liefst met de prijs erbij xD.

Ik kan niet ruiken welk geheugen er in jouw laptop moet. welk model heb je?

Geplaatst:

Zou wel handig zijn mocht je zeggen hoeveel RAM je at the moment hebt. 1 Gigabyte is al zeker voldoende voor gewoon wat internetten.

Geplaatst:
Dit klinkt denk ik verdomd noob, maar hoe kun je dat vinden? xD

Rechtermuisknop op Deze Computer > Eigenschappen.

Geplaatst: (bewerkt)

@Hierboven: iets te langzaam. :puh:

Doe rechtermuisknop op Deze Computer en dan klik je eigenschappen. Dan staat er achter kloksnelheid ... GHz, daarachter staat ... GB. Dat met GB is de hoeveelheid geheugen. :)

Bewerkt: door X-Qyeh

Hier een screen. Dit kwam het meest in de buurt bij wat jullie vroegen :puh:.

post-89444-1245354558_thumb.jpg

Bewerkt: door Cuban Gangster

Dat is 't dus niet. :puh: Ga gewoon nar bureaublad en klik rechts op 'deze computer', daar selecteer je 'eigenschappen'. Daar gewoon in 't tabblad algemeen. ^_^

Je zit dus goed, maar alleen op 'algemeen' klikken, en niet 'systeemherstel'.

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...