MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Oi oi! Ik heb wat films/afleveringen/videoclips op m'n PSP staan, ik begin wat ruimtenood te krijgen, dus wil ik wat knippen in films. Het punt is dat als een film gedaan is, de credits er nog zijn. Hoe kan ik die wegknippen? Aub niet te moeilijk, ik ben echt een leek op dat vlak. Programma maakt niet uit, er is overal wel een trial van, en zoniet, dan weet ik wel hoe ik aan dat programma moet geraken. Nou, heel erg bedankt. Groetjes, MP. Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Gewone video's, dus geen dvd formaat, kan je heel makkelijk met sony vegas wegknippen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Kan MP4 ook? het zijn films van m'n PSP, en ik heb ze met DivX geconverteert omdat dat hoge kwaliteit geeft en lage grootte. Hoe moet ik het doen dan? (Ik heb 0.9) Bewerkt: 18 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Dieko Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Met Total Video Converter kan je makkelijk video's knippen. Je wilt bijvoorbeeld alleen de intro knippen. Dan begin je met { en het als het stukje klaar is druk je } Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Is er geen andere manier? Ik snap er helaas niks van.. Edit: Ik heb nu Quicktime Pro en ik doe alles wat er hier gezegt wordt, maar natuurlijk lukt het weer niet, duidelijk iets uitleggen is zeker niet aan Apple besteed, kan iemand me het even op een normale manier uitleggen? Edit 2: Laat dat Applegedoe maar, het zit helemaal niet juist, je kan het alleen als een Quicktime-film opslaan, waardeloos appeltje.. Bewerkt: 19 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Dieko Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Download Total Video Converter. Dan kan je het heel erg makkelijk converteren en knippen naar elk bestand. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik snap het knippen niet zo goed bij die TVC...:$ Misschien kan je me daarmee helpen? Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Werkt Windows Movie maker niet goed? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Kan niet werken met MP4... Reageren
Dieko Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Mooi Topic Tja is wel handig als je iets niet kan ofzo, maar wist alles al :$ Maar is het misschien een idee om hier door leden een paar (korte) filmpjes te plaatsen van de plek vd snapmap, om te laten zien hoe zij het doen? Lijkt me wel leuk om te zien/doen.. Importeer je video en druk pocket player en kies je pocket player. Daarna druk je advanced Als je bijvoorbeeld alleen het begin stukje wilt druk je op { En als het begin stukje klaar is druk je } Hij zal dan tot daar converteren. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hij laat wel een vuil brandmerk achter... Reageren
Dieko Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hij laat wel een vuil brandmerk achter... Je moet ook de geregistreerde versie hebben Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Oke, ik weet wel hoe ik daaraan moet komen, bedankt Dieko! Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Any Video Converter Deze is heel erg makkelijk ondersteunt bijna alle formaten . Knippen dat zie je zo staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.