MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Oi oi! Ik heb wat films/afleveringen/videoclips op m'n PSP staan, ik begin wat ruimtenood te krijgen, dus wil ik wat knippen in films. Het punt is dat als een film gedaan is, de credits er nog zijn. Hoe kan ik die wegknippen? Aub niet te moeilijk, ik ben echt een leek op dat vlak. Programma maakt niet uit, er is overal wel een trial van, en zoniet, dan weet ik wel hoe ik aan dat programma moet geraken. Nou, heel erg bedankt. Groetjes, MP. Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Gewone video's, dus geen dvd formaat, kan je heel makkelijk met sony vegas wegknippen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Kan MP4 ook? het zijn films van m'n PSP, en ik heb ze met DivX geconverteert omdat dat hoge kwaliteit geeft en lage grootte. Hoe moet ik het doen dan? (Ik heb 0.9) Bewerkt: 18 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Dieko Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Met Total Video Converter kan je makkelijk video's knippen. Je wilt bijvoorbeeld alleen de intro knippen. Dan begin je met { en het als het stukje klaar is druk je } Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Is er geen andere manier? Ik snap er helaas niks van.. Edit: Ik heb nu Quicktime Pro en ik doe alles wat er hier gezegt wordt, maar natuurlijk lukt het weer niet, duidelijk iets uitleggen is zeker niet aan Apple besteed, kan iemand me het even op een normale manier uitleggen? Edit 2: Laat dat Applegedoe maar, het zit helemaal niet juist, je kan het alleen als een Quicktime-film opslaan, waardeloos appeltje.. Bewerkt: 19 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Dieko Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Download Total Video Converter. Dan kan je het heel erg makkelijk converteren en knippen naar elk bestand. Reageren