RRGangstertje Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hey ik ben een nieuw topic gestart omdat bij de andere niet gereageerd werd. Als ik /tphouse doet, werkt het wel, maar ik wil op de navigator/minimap ook een huis icoontje hebben. Dus als het huis te koop is moet ie groen zijn, als ie niet meer tekoop is, rood. Reageren
David22 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 ON-GE-LO-VE-LIJK! Echt. Hoe moeten wij in hemelsnaam weten hoe dit moet? Je post niets van je script, wij moeten zeker maar raden hoe alles bij jou in elkaar zit? Waarom leer je niet eerst eens scripten, in plaats van ALLES hier te vragen? Nou ja, laat ik maar proberen antwoord te geven, je zal zoiets bij OnGamemodeInit moeten maken: if(Housesold == 1) { // rood huis toevoegen dmv AddPlayerMapIcon } else { // groen huis adden } Trouwens, waarom bump je je topic niet gewoon? Het is onzin een nieuwe aan te maken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.