Jump to content

Welke kaart beter?


Exoit

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik had een vraagje.

Ik mag tussen 2 kaarten kiezen wegens een defect van mijn oude kaart en deze krijg ik gratis aangeboden:

Ik mag kiezen tussen de:

Nvidia GeForce 9600 GT

of de

NVIDIA GeForce 8600 GT

Welke is beter?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    18

  • TaartJJ~!

    11

  • Djmaddox

    7

  • wesley123

    2

Heb hier een Geforce 250 GTS (512mb) en ik kan niet helemaal GTA IV op high draaien, maar alles loopt wel beter en kan alles redelijk op high en medium spelen dus Geforce is goeie keus en dan zou ik ook voor de Nvidia GeForce 9600 GT gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier een Geforce 250 GTS (512mb) en ik kan niet helemaal GTA IV op high draaien, maar alles loopt wel beter en kan alles redelijk op high en medium spelen dus Geforce is goeie keus en dan zou ik ook voor de Nvidia GeForce 9600 GT gaan.

Dat was ik eigenlijk ook van plan :D

@taart:

Goed genoeg dus? :puh:

Bewerkt: door CorrectHost
Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier een Geforce 250 GTS (512mb) en ik kan niet helemaal GTA IV op high draaien, maar alles loopt wel beter en kan alles redelijk op high en medium spelen dus Geforce is goeie keus en dan zou ik ook voor de Nvidia GeForce 9600 GT gaan.

Daaruit begrijp ik dat ik met mijn oude GeForce 5700LE GTA IV kan spelen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier een Geforce 250 GTS (512mb) en ik kan niet helemaal GTA IV op high draaien, maar alles loopt wel beter en kan alles redelijk op high en medium spelen dus Geforce is goeie keus en dan zou ik ook voor de Nvidia GeForce 9600 GT gaan.

Daaruit begrijp ik dat ik met mijn oude GeForce 5700LE GTA IV kan spelen? ^_^

Op very high, hoogste resolutie. Je hebt toch wel een pentium 3 @ 1 GHz?

Ontopic:

de 9600 GT is simpelweg een overgeclockte 8600 GT. Dus de 9600 is beter :Y . Het eerste getal zegt welke ''familie'' het is, de tweede het soort, en de laatste 2 de ondersoort ;) . Ati heeft ook ongeveer zo'n systeem.

Het zegt trouwens nog niet dat een 8200 beter is dan een 7900, ook al is het getal hoger. Het tweede getal is belangrijker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier een Geforce 250 GTS (512mb) en ik kan niet helemaal GTA IV op high draaien, maar alles loopt wel beter en kan alles redelijk op high en medium spelen dus Geforce is goeie keus en dan zou ik ook voor de Nvidia GeForce 9600 GT gaan.

Daaruit begrijp ik dat ik met mijn oude GeForce 5700LE GTA IV kan spelen? ^_^

Op very high, hoogste resolutie. Je hebt toch wel een pentium 3 @ 1 GHz?

Ontopic:

de 9600 GT is simpelweg een overgeclockte 8600 GT. Dus de 9600 is beter :Y . Het eerste getal zegt welke ''familie'' het is, de tweede het soort, en de laatste 2 de ondersoort ;) . Ati heeft ook ongeveer zo'n systeem.

Het zegt trouwens nog niet dat een 8200 beter is dan een 7900, ook al is het getal hoger. Het tweede getal is belangrijker ;)

De 9500GT is een overklokte 8600GT. De 9600GT zegt lekker doeg tegen die kaarten als hij voorbij toeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een 9600GT is een overclockte 8800GS, en geen 8600GT. En 8600GT is omgetoverd in een 9500GT. Maar dat was oud Hollands mierenneuken.

Maar even wat anders. Waarom spaar je niet nog even door tot een GTS250 of HD4850/HD4870? Dan kun je GTA IV wel op High spelen als je een Quad Core hebt.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat hij nu gratis een kaart kan krijgen, en dat wil dus zeggen dat hij nog niets gespaard heeft, en dus ook niet 'nog even door kan sparen'... Dat lijkt mij toch.

En ja, een 9600GT is niet een échte gamer kaart. Maar als hij blij is met GTA IV op medium, dan is dit compleet zijn ding. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...