Mr.Lerwa Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Hoe kom je in een bus (zeg maar als passagier) en hoe laat je mensen erin? Bewerkt: 18 juni 2009 door Mr.Lerwa Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Je kunt er gewoon in met de toets F (standaard) maar als het neit F is moet je bij controls kijken wat enter verhicle bij jou is. je kunt er geen mensen inlaten behalve als je een gang hebt. (bijvoorbeeld je recruit 3 homies van je gang en als je dan in een bus stapt zullen hun ook instappen GnR61 EDIT : Woops ik zag het niet goed. je kunt in SP niet in een bus stappen alleen in MP. dat staat er denk ik wel bij in Controls. Bewerkt: 18 juni 2009 door GunsNroses61 Reageren
PlonsDeKikker Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Extra informatie: In SA-MP (In MTA weet ik niet.) is dit standaard de G toets. Je kan een maximum van 7 passagiers laten instappen. (Dit weet ik niet helemaal zeker maar ik dacht dat 8 het maximum was inclusief de bestuurder.) Mvg,ik. Reageren
til345 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 en welke toets is dit op de ps2? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 en welke toets is dit op de ps2?til345 had het over SA:MP, een multiplayer mod voor GTASA op de PC. Dus niet op de PS2. In het originele spel zit er gewoon geen knop om iemand in te laten stappen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.