Loredana_Binder Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 hallo ik ben totaal nieuw met dit spel en wil het downloaden maar nu staat er dat ik het moet bestellen en niet gratis is klopt dat???? Ik hoop dat iemand mij kan helpen om dit spel draaiende te krijgen op mijn computer. Grtjs Loredana Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Je moet GTA IV kopen in de winkel, en dan installeren. Reageren
Loredana_Binder Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Je moet GTA IV kopen in de winkel, en dan installeren. Ok dank je voor de snelle reactie, dan ga ik er morgen effe naar kijken. Grtjs Loredana Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 kom op zeg, denk je dat ze zo'n groot spel gratis weg gaan geven? Reageren
.Stan Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 hallo ik ben totaal nieuw met dit spel en wil het downloaden maar nu staat er dat ik het moet bestellen en niet gratis is klopt dat????Ik hoop dat iemand mij kan helpen om dit spel draaiende te krijgen op mijn computer. Grtjs Loredana Natuurlijk moet je hem bestellen, teminste, als je hulp op dit forum wil hebben, want we mogen je niet helpen met illegale praktijken Iniedergeval welkom op dit forum. Stanboy96 Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Dus je wilt GTA IV kopen? Tegenwoordig is IV niet zo heel duur meer. Rond de 30 euro. Maar ze hebben nu ook bij de E-plaza een aanbieding: Vrijdag 19 en Zaterdag 20 Juni GTA IV voor maar 20 euro! Dus zo heel duur is GTA niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.