Jump to content

WinRAR's stressig probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had zo'n spel gekocht die Boiling Point: Road To Hell heet, maar ik had gehoord dat er een nieuwe pleister/patch is, dus ik download die patch van 197mb. Na ongeveer 20 minuten, is het opgestart. Opeens komt er een foutmelding van WinRAR (dit heb ik al ongeveer 5x geprobeert):

naamloosdib.png

Please help me met dit probleem. Ik krijg zo'n stress dat ik mijn hele PC opeet! :@

Geplaatst:

Probeer eens 7-zip, en als dat ook een foutmelding geeft is de .zip of .rar corrupt. Nog eens downloaden is dan de boodschap.

Geplaatst:
Ik had zo'n spel gekocht die Boiling Point: Road To Hell heet, maar ik had gehoord dat er een nieuwe pleister/patch is, dus ik download die patch van 197mb. Na ongeveer 20 minuten, is het opgestart. Opeens komt er een foutmelding van WinRAR (dit heb ik al ongeveer 5x geprobeert):

[plaatje]

Please help me met dit probleem. Ik krijg zo'n stress dat ik mijn hele PC opeet! :@

Bij mij komt deze fout voor als mijn virusscanner het bestand niet zo mag. Dan wist hij het bestand meteen na het uitpakken en dan krijg ik deze fout.

Geplaatst:

Zoiets had ik ook ik heb we leen oplossing.

ALs je winzip of 7-zip hebt moet je het bestand openen in winzip of 7-zip. Daarna zie je in het zip bestand her rar bestand dat je gedwonload hebt. Nu krijg je het mapje waar het instaat zonder de foutmelding en het zou als het goed is ook nog eens werken ook.

Geplaatst:

Ik heb het idee dat je bij het downloaden op openen in plaats van opslaan hebt geklikt. Daardoor kunnen zulke fouten ook wel eens ontstaan. Sla het dus eerst op je pc op en open het vervolgens dan met een programma (zelf gebruik ik 7-Zip, maar WinRAR zou ook gewoon moeten werken).

Geplaatst:

Verplaats het vanuit je Temp folder naar bijvoorbeeld Mijn documenten. Gaat het makkelijkst via Start ? Uitvoeren > %temp% :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...