Jump to content

Wie vind jij de beste rapper van het moment?


Royce Da 5'9''

Recommended Posts

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    6

  • Royce Da 5'9''

    5

  • LBG

    5

  • DaddyPimp

    4

Pharrel kan niet rappen :?

Ik dig dat nieuwe stijltje wel... Niet dat ik hem zo super vind ofz, producen is meer zijn ding als je t mij vraagt maar om nou te zeggen dat ie niet kan rappen omdat jij het niet kan waarderen beetje vaag.. :schater:

hij is echt wel redelijk hoor.

ken je ''that girl''?

yessir its like that sirr ;)

trouwens hij heeft zijn eigen succesvol skatemerk, dus hij zal wel graag gehoord zijn

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
soulja boy!!

hij is nieuw maar zal het nog ver schoppen met zijn hit: crank that soulja boy ;)

Ik hoop het niet, ik denk het ook niet. Er zitten denk ik maximaal nog 2 hitjes in die gast, want zulk soort troep wordt heel snel oud, en aan zijn kwaliteiten als serieuze rapper twijfel ik ook een beetje. :7

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

soulja boy!!

hij is nieuw maar zal het nog ver schoppen met zijn hit: crank that soulja boy ;)

Ik hoop het niet, ik denk het ook niet. Er zitten denk ik maximaal nog 2 hitjes in die gast, want zulk soort troep wordt heel snel oud, en aan zijn kwaliteiten als serieuze rapper twijfel ik ook een beetje. :7

Jha denk ik ook.. beetje als Yung Joc die maakt ook niet echt veel klaar volges mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Lupe Fiasco na zijn duet in Touch The Sky, van Kanye West, wel goed bezig is :Y. Ook vind ik dat Chammilionare het goed doet. Alleen een beetje onbekend. Ik bedoel: Chammilionare is niet veel op TV enzo. Meer op internet te vinden met P2P programma's

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...