JasonStatham Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik vind dat Lupe Fiasco na zijn duet in Touch The Sky, van Kanye West, wel goed bezig is . Ook vind ik dat Chammilionare het goed doet. Alleen een beetje onbekend. Ik bedoel: Chammilionare is niet veel op TV enzo. Meer op internet te vinden met P2P programma's inderdaad CHammilionare is ook een goeie rapper maar nooit op TV Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik vind dat Lupe Fiasco na zijn duet in Touch The Sky, van Kanye West, wel goed bezig is . Ook vind ik dat Chammilionare het goed doet. Alleen een beetje onbekend. Ik bedoel: Chammilionare is niet veel op TV enzo. Meer op internet te vinden met P2P programma's inderdaad CHammilionare is ook een goeie rapper maar nooit op TV Mischien wel nooit op tv in Europa maar in Amerika wel. Dit is net zoals bij T.I. hij is ook niet echt bekend in Europa maar in Amerika hoort hij bij de beste van het moment. Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Als je veel op tv komt hoef je nog geen goede rapper te zijn. Reageren
Juju Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 De rappers die op TV komen zijn tegenwoordig juist neit goed. Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 IK vind rap niks maar als ik moet kiezen Jay-z . En Tupac is jammer genoeg dood maar hij blijft een legende . Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 De rappers die op TV komen zijn tegenwoordig juist neit goed. Inderdaad, als je het mij vraagt zijn de beste rappers van het moment degene die afwijken van de mainstream rap die je op tv kunt vinden. Kanye West vind ik ook goed omdat hij die goede Chicago stijl een beetje naar boven heeft gebracht. Nummers zo goed als Through The Wire, Diamonds From Sierra Leone en Jesus Walks zie je echt niet vaak op tv. Stronger vind ik dan weer wat minder omdat het weinig inhoud heeft maar het is wel een stuk beter dan die Crank That Soulja Boy of waar Snoop Dogg tegenwoordig mee bezig is. Het is wer eens wat anders. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Als je veel op tv komt hoef je nog geen goede rapper te zijn. Dat zeg ik niet, maar als je op TV komt betekent het wel dat je populair bent, want je komt niet zomaar op TV. Wel is wat jij zegt waar. De mensen die beroemd zijn op internet enzo, schrijven meestal betere raps Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Als je veel op tv komt hoef je nog geen goede rapper te zijn. Dat zeg ik niet, maar als je op TV komt betekent het wel dat je populair bent, want je komt niet zomaar op TV. Wel is wat jij zegt waar. De mensen die beroemd zijn op internet enzo, schrijven meestal betere raps Je hoeft niet populair te zijn om op tv te komen, veel rappers maken hun debuut juist op tv en worden daardoor populair. Als je op tv komt betekent dat alleen dat een platenmaatschappij iets in je ziet. Reageren
DaNnaa Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) 1.THC 2.Negativ 3.dr.dre zowiets Bewerkt: 27 januari 2008 door DaNnaa Reageren
ll.mulder Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 1. Opgezwolle (ook al zijn ze gestopt ) 2. Jawat! 3. Typhoon 4. DuvelDuvel 5. Ferry en Jelle 6. Winne Reageren
AwiVC Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dan zou ik toch echt Top Hond en Forel moeten noemen, bekend van het liedje "laat het vallen alsof het heet is" van de Flabber "Vernederlandiseer een Nummer" contest Reageren
Heroix Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kanye West & Lupe Fiasco Reageren
PuffDawg Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kanye west, zeker want hij verlegt zijn grenzen, iets wat rappers niet vaak doen. Reageren
Evan Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 6. Winne jahoor, ik luisterde net ff 1 nummer van em, egt wannabe appa Reageren
franker Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zoizo Kanye west echt de beste rapper sinds tupac hij is creatief en zijn lyrics zijn (meestal) zalig lupe en common zijn ook goed bezig die zijn teminste wa beter dan al die fucking gangsta rap als 50 cent of als die haatelijke soulja boy! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.