Jump to content

Wie vind jij de beste rapper van het moment?


Royce Da 5'9''

Recommended Posts

Ik vind dat Lupe Fiasco na zijn duet in Touch The Sky, van Kanye West, wel goed bezig is :Y. Ook vind ik dat Chammilionare het goed doet. Alleen een beetje onbekend. Ik bedoel: Chammilionare is niet veel op TV enzo. Meer op internet te vinden met P2P programma's

inderdaad

CHammilionare is ook een goeie rapper maar nooit op TV

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    6

  • Royce Da 5'9''

    5

  • LBG

    5

  • DaddyPimp

    4

Ik vind dat Lupe Fiasco na zijn duet in Touch The Sky, van Kanye West, wel goed bezig is :Y. Ook vind ik dat Chammilionare het goed doet. Alleen een beetje onbekend. Ik bedoel: Chammilionare is niet veel op TV enzo. Meer op internet te vinden met P2P programma's

inderdaad

CHammilionare is ook een goeie rapper maar nooit op TV

Mischien wel nooit op tv in Europa maar in Amerika wel.

Dit is net zoals bij T.I. hij is ook niet echt bekend in Europa maar in Amerika hoort hij bij de beste van het moment. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De rappers die op TV komen zijn tegenwoordig juist neit goed.

Inderdaad, als je het mij vraagt zijn de beste rappers van het moment degene die afwijken van de mainstream rap die je op tv kunt vinden.

Kanye West vind ik ook goed omdat hij die goede Chicago stijl een beetje naar boven heeft gebracht. Nummers zo goed als Through The Wire, Diamonds From Sierra Leone en Jesus Walks zie je echt niet vaak op tv. Stronger vind ik dan weer wat minder omdat het weinig inhoud heeft maar het is wel een stuk beter dan die Crank That Soulja Boy of waar Snoop Dogg tegenwoordig mee bezig is. Het is wer eens wat anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel op tv komt hoef je nog geen goede rapper te zijn. ;)

Dat zeg ik niet, maar als je op TV komt betekent het wel dat je populair bent, want je komt niet zomaar op TV. Wel is wat jij zegt waar. De mensen die beroemd zijn op internet enzo, schrijven meestal betere raps :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel op tv komt hoef je nog geen goede rapper te zijn. ;)

Dat zeg ik niet, maar als je op TV komt betekent het wel dat je populair bent, want je komt niet zomaar op TV. Wel is wat jij zegt waar. De mensen die beroemd zijn op internet enzo, schrijven meestal betere raps :Y

Je hoeft niet populair te zijn om op tv te komen, veel rappers maken hun debuut juist op tv en worden daardoor populair. Als je op tv komt betekent dat alleen dat een platenmaatschappij iets in je ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Zoizo Kanye west

echt de beste rapper sinds tupac

hij is creatief en zijn lyrics zijn (meestal) zalig

lupe en common zijn ook goed bezig :D

die zijn teminste wa beter dan al die fucking gangsta rap als 50 cent of als die haatelijke soulja boy!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...