boardah Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dmx is aller tijden en the game en negative zijn nu wel goed bezig Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Mijn top 5 1. 2pac 2. Wu-Tang clan 3. Dr. Dre 4. DMX 5. Ice Cube Van nu: 50 cent, maar nog steeds niet egt een goeie Reageren
Melchior Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Idd, twee-pak is gewoon de king. En die 2 kwartjes vindt ik maar een commerciele lapzwans, wat een wannabee zeg... Reageren
~Shadow~ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Idd, twee-pak is gewoon de king. En die 2 kwartjes vindt ik maar een commerciele lapzwans, wat een wannabee zeg... 2pac is de king of hiphop(gangster rap),hij is een legende en The Game is ook vet 50 is idd een commerciele ..( niet bestemt voor jonge oortjes ).. komt ie nog met een game waar hij een dubele salto en flikflak en weet ik het allemaal kan gewoon om te kostsen,dat noemt zich gangster LOL noemt zijn game bulletproof,hij denkt dat ie onstervelijk is omdat hij 9 kogels heeft overleeft ook niet zo gek als je 9 keer op niet dodelijke plekken word geraakt 50 is geen wannebee hij is gangster alleen hij overdijft het maar een piep klein beetje :td: Reageren
Dutsj Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Nuclear Family Xzibit DMX 2pakje B.I.G Eazy-E IceCube East side Boys Lil' Jon Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) the game is lekker bezig lil eazy heeft een lekker album klaar (the prince of compton ) hij is de zoon van eazy e en ice cube komt ook terug met een lekker album en dr.dre met detox Bewerkt: 28 oktober 2005 door Eazy E Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik vind 50 Cent best goede raps maken hoor. Zoals In Da Club en If I Can't met G-Unit. Hij is gewoon een hele goede rapper. Ik snap ook niet dat iedereen zegt van: hij is nep, en hij rapt alleen maar over geld en vrouwen. Dat is helemaal niet waar. Iedereen maakt zijn eigen raps toch? En wij zijn er om naar te luisteren. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik vind 50 Cent best goede raps maken hoor.Zoals In Da Club en If I Can't met G-Unit. Hij is gewoon een hele goede rapper. Ik snap ook niet dat iedereen zegt van: hij is nep, en hij rapt alleen maar over geld en vrouwen. Dat is helemaal niet waar. Iedereen maakt zijn eigen raps toch? En wij zijn er om naar te luisteren. Meeste rappe ook zoals Negativ , Ali B of THC maar waroom krijgt 50CENT dan 100miljoen euro en die nederlanders rappers maar minder.(nja .. ik zou niet weten hoeveel hun daarvoor verdienen) Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Niemand is beter dan Dizzee Rascal. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 EMINEM, en tupac is ook wel goed!! Reageren
Young_Buck Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) 1. Young Buck 2. 2- Pac 3. The Game 4. Lloyd Banks 5. Eminem 6. Stat Quo Yeah mij top 6 ofzo. Bewerkt: 6 januari 2006 door Young_Buck Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 50 Cent heeft net is lekker bezig met zijn film (en de song Window Shopper die erbij hoort). Eminem net de laatste loodjes aan het leggen... De een komt en de ander gaat weer. 2Pac blijft altijd onder ons. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.