Pimp_Killer Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) maarja wie had de beat gemaakt en de texten....pharrell Bewerkt: 11 februari 2006 door Pimp_Killer Reageren
tottenham89 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Niemand is echt het best...Je hebt Tupac,Redman en vele anderen die goed kunnen rappen..Eminem heeft ook goede liedjes,alleen soms te kinderachtig.. Reageren
Yohan Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ow neej he, eerst lees ik dit dat Eminem veel vrolijker rapt... Dit zijn natuurlijk alleen de mensen die liedjes al ''Without Me'', En Just Lose It etc luisteren en niet de rest van een album horen. En nu is Eminem kinderachtig? Ok laten we eerst stellen dat je Eminem en Slim Shady (het alter ego) hebt in feite... En als je dus Slim Shady hoort klinkt altijd wat wacky maar zeker niet kinderachtig, en als je Eminem hoort dan luister je naar een lied als ''Mockingbird'' of ''When I'm Gone''. Eminem is eigelijk heel serieus... Reageren
Bongo Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Op dit moment vind ik the game de beste rapper. Maar de beste rapper ooit vind ik TUPAC Reageren
Ice Cube Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 THE GAME nu voor altyd TUPAC Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 50 cent,The game,Tupac en eminem NL rappers: The oppesites,opgezwolle,THC en al die andere gasten Reageren
2fast{0} Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 eminem is wel goed, maar hij moet weer eens met nieuwe nummers komen. En daarom dat ik veel naar nederlandse rap luister zoals, the opposites, lost rebels, Nuclear Family, THC en natuurlijk Vsop ! mvg,2fast{0} Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 eminem is wel goed, maar hij moet weer eens met nieuwe nummers komen. En daarom dat ik veel naar nederlandse rap luister zoals, the opposites, lost rebels, Nuclear Family, THC en natuurlijk Vsop ! mvg,2fast{0} Eminem zal niet meer met nieuwe nummers aan komen.. Hij is namelijk gestopt met rappen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 eminem is wel goed, maar hij moet weer eens met nieuwe nummers komen. En daarom dat ik veel naar nederlandse rap luister zoals, the opposites, lost rebels, Nuclear Family, THC en natuurlijk Vsop ! mvg,2fast{0} Eminem zal niet meer met nieuwe nummers aan komen.. Hij is namelijk gestopt met rappen Eminem zijn album komt binnekort uit met een paar nieuwe nummers. Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 ik haat rap.. maar... ik maak een uitzondering voor kid rock geweldige rapper eerlijk gezegd, rapt wat ik heb gehoord niet over bullshit en het stoerste is nog wel dat hij eerst aan rock deed maar ze dat niet waardeerden in detroit Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Op dit moment vind ik 50 cent weer goed bezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.