Jump to content

Wie vind jij de beste rapper van het moment?


Royce Da 5'9''

Recommended Posts

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    6

  • Royce Da 5'9''

    5

  • LBG

    5

  • DaddyPimp

    4

Op het moment vind ik Talib Kweli en Mos Def de beste. Ik ben een beetje uitgekeken op gangsta rap. Ik heb elk woord dat rijmt op ''gun'' en ''nigga'' nu al 40 keer gehoord ofzo. En al die straatbende troep slaat ook nergens op, Snoop Dogg bijvoorbeeld is al over de 30 en hij rapt nog steeds over dat hij andere mensen haat omdat ze een andere kleur bandana dragen. Dat is toch gewoon kinderachtig? Newsflash Snoop Dogg, Bloods en Crips zijn precies hetzelfde behalve het kleurtje.

Toch moet ik toegeven dat ik van hem ook erg veel goede nummers heb gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

....
  • The oppesites

....

Het is Opposites ;) Ik heb een compleet album van hun op mijn computer staan, ik vind ze persoonlijk geniaal, vooral de lyrics in de liedjes :D Maar het is aan de andere kant ook erg grof. Hun nieuwste liedje (Dom, Lomp en Famous) is weer een echte Opposites track, met de nodige grofheid en humor. Verder ben ik niet fan van rap maar Sean Paul vind ik wel een goede rapper.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

....
  • The oppesites

....

Het is Opposites ;) Ik heb een compleet album van hun op mijn computer staan, ik vind ze persoonlijk geniaal, vooral de lyrics in de liedjes :D Maar het is aan de andere kant ook erg grof. Hun nieuwste liedje (Dom, Lomp en Famous) is weer een echte Opposites track, met de nodige grofheid en humor. Verder ben ik niet fan van rap maar Sean Paul vind ik wel een goede rapper.

Greetz :sigaar:

Kijk in de post boven je, hij is geen rapper.

Link to comment
Delen op andere websites

Rap is ook aan het minderen met de shit die ze tegenwoordig maken.

Zeg zelf: Heeft na 2004 nog 1 iemand buiten Nederlandse rappers nog 1 serieus verhaal verteld, buiten alle ho's, carz spinnerz en al die shit?

Zelf vind ik van altijd nog steeds Tupac de beste, en op dit moment Cris'f en Bootcamp Clik

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...