pascal.nijhuis Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 hALLO ik ben een radio dj van www.***.nl Maar nu wil mijn tante luisteren maar die heeft Firefox!:S Hoe kan zei nou luisteren dan? Reageren
Kloep Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Misschien even het probleem wat beter uitleggen? Hier kan ik niks mee. Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Met de IE-tab: Klik! Daarmee kan het waarschijnlijk wel. Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Met de IE-tab: Klik! Daarmee kan het waarschijnlijk wel. Nee dat bedoel ik niet ik bedoel een player firefox player Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Met de IE-tab: Klik! Daarmee kan het waarschijnlijk wel. Nee dat bedoel ik niet ik bedoel een player firefox player Wat voor player is het dan? Met de IE-tab kan je in Firefox in ieder geval Windows Media Player gebruiken, zonder alleen Flash-player en Quicktime. Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Link verwijderd. Mocht je in besloten kring willen uitzenden dan is het volgens mij geen probleem, maar als je publiekelijk wil uitzenden, moet je een licentie bij Buma/Stemra aanschaffen (tenzij je de liedjes zelf gemaakt hebt). Om op je probleem te reageren: als je tante Windows heeft, kan ze gewoon jouw site via Internet Explorer bekijken. Dat is dan echt geen ramp (of inderdaad zoals TomHagen al aankaart: de IE-tab). Edit: Oja: verzin de volgende keer een wat betere titel, want "Firefox" zegt nog weinig waarover het topic gaat. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Welk formaat wordt gebruikt voor de audiostream? Met Flash kan je Flash Player installeren, voor Media Player heb je in sommige gevallen de WMP plugin nodig voor Firefox (vooral bij Vista gebeurd dit). Gebruik je some ActiveX? Zorg dat de website aan de webstandaarden voldoet, en niet aan de standaarden van IE. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.