Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik ben nu dus van plan Arma II te halen alleen ben ik bang dat mijn pc hem niet aankan. Ik heb een videokaart van 256MB Nvidia Geforce 6600GT. 2048MB Ram en een processor van 3.00GHz Intel Pentium 4. Mijn vraag is zou ik de game kunnen draaien. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik weet niet of het mag, maar ik heb ook een vraag over Arma II, is het leuk en beter dan operation flashpoint 2? En komt er voor de PS3 versie nog een demo uit? Stanboy96 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 @ Damos Ik ben er nou al zeker van dat je dat niet gaat halen, je hebt BTW een net wat betere PC dan ik heb Maar erg vergelijkbaar. De videokaart en de CPU zijn beide te traag, het enigste wat nog genoeg is, is je ram geheugen @stanboy Je hebt helemaal gelijk. Je mag hier inderdaad niet afwijken om zelf een vraag te stellen Maarja nu ik toch bezig ben: Beide zijn nog niet uit en het is daarnaast iets persoonlijks welke jij beter vindt. Toch wordt er door gamejournalisten (en mensen op internet) gezegd dat ze OF2 leuker lijkt, waar ik het mee eens ben. En over de demo: Het is een open wereld, en dus moeilijk om er een demo voor te maken. Dus verwacht hem maar niet. Als hij wel komt, moet je al blij zijn als hij alleen op de pc komt (de demo). Als hij ook op de PS3 komt, is de kans groot dat ze de amerikanen weer eens voortrekken en dat je de demo alleen in de USA store kan downloaden, maar als je een USA account hebt, is dat geen probleem . Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 @ DamosIk ben er nou al zeker van dat je dat niet gaat halen, je hebt BTW een net wat betere PC dan ik heb Maar erg vergelijkbaar. De videokaart en de CPU zijn beide te traag, het enigste wat nog genoeg is, is je ram geheugen @stanboy Je hebt helemaal gelijk. Je mag hier inderdaad niet afwijken om zelf een vraag te stellen Maarja nu ik toch bezig ben: Beide zijn nog niet uit en het is daarnaast iets persoonlijks welke jij beter vindt. Toch wordt er door gamejournalisten (en mensen op internet) gezegd dat ze OF2 leuker lijkt, waar ik het mee eens ben. En over de demo: Het is een open wereld, en dus moeilijk om er een demo voor te maken. Dus verwacht hem maar niet. Als hij wel komt, moet je al blij zijn als hij alleen op de pc komt (de demo). Als hij ook op de PS3 komt, is de kans groot dat ze de amerikanen weer eens voortrekken en dat je de demo alleen in de USA store kan downloaden, maar als je een USA account hebt, is dat geen probleem . Bedankt voor de antwoorden, en natuurlijk heb ik een USA-account Reageren
wupie Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 En over de demo:Het is een open wereld, en dus moeilijk om er een demo voor te maken. Dus verwacht hem maar niet. Als hij wel komt, moet je al blij zijn als hij alleen op de pc komt (de demo). Als hij ook op de PS3 komt, is de kans groot dat ze de amerikanen weer eens voortrekken en dat je de demo alleen in de USA store kan downloaden, maar als je een USA account hebt, is dat geen probleem . volgens mij kwam hij helemaal niet naar de PS3 Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 op de site staat van, new expirience blabla to the pc and next gen consoles. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik lees net op de officeele site de systeemseisen.... waar ik ze eerst las waren ze niet zo precies, maar op de officiele site staat dat je CPU er net aan voldoet (op very low). Maar je videokaart blijft te langzaam. @ ''de rest''' Komt alleen op de PC uit zegt wikipedia. Maar wikipedia is wel een van de meest onbetrouwbare encyclopedie's..Iedereen kan er namelijk een account aanmaken (ik heb er ook één ) en dingen verranderen ect. Reageren
Damos Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb zojuist toch al een nieuwe videokaart etc. dus ik kan hem nu wel draaien. Reageren
.Stan Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Maar komt de game ooit uit op de Ps3 of Xbo3 360? Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 In de PU staat alleen voor de PC helaas. Reageren
Damos Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ja alleen voor de pc niet voor de andere consoles helaas. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Misschien tijdelijk exclusief? Naja, maakt mij ook niet zo veel uit. OF2 lijkt mij leuker en er komen nog veel meer leuke titels naar de PS3! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.