Jump to content

Arma II

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu dus van plan Arma II te halen alleen ben ik bang dat mijn pc hem niet aankan. Ik heb een videokaart van 256MB Nvidia Geforce 6600GT. 2048MB Ram en een processor van 3.00GHz Intel Pentium 4. Mijn vraag is zou ik de game kunnen draaien.

Geplaatst:

Ik weet niet of het mag, maar ik heb ook een vraag over Arma II, is het leuk en beter dan operation flashpoint 2? En komt er voor de PS3 versie nog een demo uit?

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

@ Damos

Ik ben er nou al zeker van dat je dat niet gaat halen, je hebt BTW een net wat betere PC dan ik heb ;) Maar erg vergelijkbaar.

De videokaart en de CPU zijn beide te traag, het enigste wat nog genoeg is, is je ram geheugen :puh:

@stanboy

Je hebt helemaal gelijk. Je mag hier inderdaad niet afwijken om zelf een vraag te stellen :puh:

Maarja nu ik toch bezig ben:

Beide zijn nog niet uit en het is daarnaast iets persoonlijks welke jij beter vindt. Toch wordt er door gamejournalisten (en mensen op internet) gezegd dat ze OF2 leuker lijkt, waar ik het mee eens ben.

En over de demo:

Het is een open wereld, en dus moeilijk om er een demo voor te maken. Dus verwacht hem maar niet. Als hij wel komt, moet je al blij zijn als hij alleen op de pc komt (de demo). Als hij ook op de PS3 komt, is de kans groot dat ze de amerikanen weer eens voortrekken en dat je de demo alleen in de USA store kan downloaden, maar als je een USA account hebt, is dat geen probleem ;) .

Geplaatst:
@ Damos

Ik ben er nou al zeker van dat je dat niet gaat halen, je hebt BTW een net wat betere PC dan ik heb ;) Maar erg vergelijkbaar.

De videokaart en de CPU zijn beide te traag, het enigste wat nog genoeg is, is je ram geheugen :puh:

@stanboy

Je hebt helemaal gelijk. Je mag hier inderdaad niet afwijken om zelf een vraag te stellen :puh:

Maarja nu ik toch bezig ben:

Beide zijn nog niet uit en het is daarnaast iets persoonlijks welke jij beter vindt. Toch wordt er door gamejournalisten (en mensen op internet) gezegd dat ze OF2 leuker lijkt, waar ik het mee eens ben.

En over de demo:

Het is een open wereld, en dus moeilijk om er een demo voor te maken. Dus verwacht hem maar niet. Als hij wel komt, moet je al blij zijn als hij alleen op de pc komt (de demo). Als hij ook op de PS3 komt, is de kans groot dat ze de amerikanen weer eens voortrekken en dat je de demo alleen in de USA store kan downloaden, maar als je een USA account hebt, is dat geen probleem ;) .

Bedankt voor de antwoorden, en natuurlijk heb ik een USA-account :)

Geplaatst:
En over de demo:

volgens mij kwam hij helemaal niet naar de PS3

Geplaatst:

Ik lees net op de officeele site de systeemseisen.... waar ik ze eerst las waren ze niet zo precies, maar op de officiele site staat dat je CPU er net aan voldoet (op very low). Maar je videokaart blijft te langzaam.

@ ''de rest''':puh:

Komt alleen op de PC uit zegt wikipedia. Maar wikipedia is wel een van de meest onbetrouwbare encyclopedie's..Iedereen kan er namelijk een account aanmaken (ik heb er ook één :puh: ) en dingen verranderen ect.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Misschien tijdelijk exclusief? Naja, maakt mij ook niet zo veel uit. OF2 lijkt mij leuker en er komen nog veel meer leuke titels naar de PS3!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...