onbekendeIV Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 mijn eeste mod voor gta 3 >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar 'Overige showroom'. <<< Reageren
MrIndependent Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Mooi gemaakt zeker weten dat je het zelf maakte ? Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Mooi gemaakt alleen jammer dat de schepen veelal het zelfde zijn maar om die te veranderen ben je ook wel langer bezig. Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Mooie mod, jammer dat ie in het verkeerde forum staat... Hij zou eigenlijk hier moeten staan, aangezien daar meer mensen zijn die hier belangstelling voor hebben of er op willen/kunnen reageren. Reageren
Basssss Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ziet er grappig uit, alleen jammer dat de schepen allemaal zo op elkaar lijken. En het lijkt mee eerder een drukkere haven dan een grotere. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 V2! nu beter met betonne platen Reageren
Dotz Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Nice.. Kun je ook op de boten (behalve met dodo..) maar met loopplank 'fzo? Alleen jammer dat ik met Ps2 speel.. anders zeker gecheckt! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Nice.. Kun je ook op de boten (behalve met dodo..) maar met loopplank 'fzo? Alleen jammer dat ik met Ps2 speel.. anders zeker gecheckt! Dat komt nog, maar ik probeer de texturen te veranderen en dat blijft een klus Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 ziet er goed uit,jammer dat ik geen GTAIII meer speel KUTGW Reageren
Dotz Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Nice.. Kun je ook op de boten (behalve met dodo..) maar met loopplank 'fzo? Alleen jammer dat ik met Ps2 speel.. anders zeker gecheckt! Dat komt nog, maar ik probeer de texturen te veranderen en dat blijft een klus Oke, succes Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Binnenkort deze mod voor gta united Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.