gunosaurus Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik had graag de kleren die cj in het begin van een nieuwe game draagt aangepast in andere uit het spel. Hoe kan je dit doen? Bedankt alvast. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Open de main.scm die in de map data/script staat met Sannybuilder. Zoek nu het volgende stukje aan het begin op: Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.Build($PLAYER_CHAR) Hier staan de kleren die hij krijgt. Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso) $PLAYER_CHAR staat voor de speler die het aan krijgt. BBALJACKRSTAR staat voor voor de textuurnaam. BBJACK staat voor het modelnaam. Torso staat voor het lichaamsdeel. Player.Build($PLAYER_CHAR) $PLAYER_CHAR staat voor de speler die gebouwd moet worden. Je moet altijd deze opcode gebruiken als je de kleren hebt veranderd, anders zal je geen resultaat zien. Ik heb bij de eerste player.SetClothes andere parameters dan jij zult hebben. Vergeet deze regel bij het zoeken. Om te kijken welke kleren er allemaal beschikbaar zijn om aan te doen, kan je in de helpfile van SannyBuilder kijken. Deze kan je vinden bij het menu Help -> Inhoud -> Boekje SCM Documentation -> boekje GTA SA. Selecteer dan een van de bladzijdes die beginnen met Clothes:. Bij de Clothes: Torso staat alle kleding voor het lichaamsdeel torso, enzovoort. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.