Jump to content

eigen character in script

Recommended Posts

Geplaatst:

UMH ik wil graag leaders voor de gangs

maar hoe kan ik die skins maken?

en hoe zet ik ze in het script??

en is het uberhaupt mogelijk?

Geplaatst:
UMH ik wil graag leaders voor de gangs

maar hoe kan ik die skins maken?

en hoe zet ik ze in het script??

en is het uberhaupt mogelijk?

Je kan spelers toevoegen met AddPlayerClass :Y

Geplaatst:

je bedoelt zelf je skin in elkaar zetten, = vorm kleding kleur,

Ik denk dat je daarvoor moet gaan modden, je kunt daat veel over vinden op het internet,

Je vervangt dan een bestaande skin in je GTA met een andere gemaakte skin,

Je kunt het ook zelf maken met progammatjes Zie link: Handige progammatjes om mee te modden

Ik heb zelf 3ds max na een tijdje kon ik eindelijk een skin uit gta halen, ik heb er een leuke animatie mee gemakt.

Zelf ben ik daar nog niet ver in omdat ik meer bezig met met mijn eigen server scripten

Een nadeel als je je server online zet pakt hij de GTA SA van je eigen computer, je ziet dus die veranderingen wel maar andere spelers krijgen hun eigen GTA SA die die veranderingen niet heeft,

Geplaatst:

Je kan geen eigen skins maken. Als er iets is wat SA:MP haat, zijn het wel modificaties. Je kan alleen de 295(of zo iets) skins gebruiken die standaard in GTA zitten.

Geplaatst:
Je kan geen eigen skins maken. Als er iets is wat SA:MP haat, zijn het wel modificaties. Je kan alleen de 295(of zo iets) skins gebruiken die standaard in GTA zitten.

true, maar je kan altyd een download pack ter download beschikbaar stellen zodat je de skins hebt voor die server ;)

Geplaatst:

true, maar je kan altyd een download pack ter download beschikbaar stellen zodat je de skins hebt voor die server ;)

Volgens mij kun je alleen carmods gebruiken als je wilt blijven SA:MPen.

Geplaatst:

Nee hoor, je kan elke txd en dff die je maar wil vervangen.

Je kan auto's, gebouw textures, player skins, etc allemaal vervangen.

Geplaatst:

Maar mapmods vind SA-MP daarentegen weer niet fijn. Sommigen zeggen ook dat SCM-mods (zoals de n00bmode) voor problemen zorgen, maar zelf heb ik daar nog geen problemen mee ondervonden. Het is in ieder geval aan te raden altijd een backup van SA bij de hand te houden :Y

Geplaatst:
Nee hoor, je kan elke txd en dff die je maar wil vervangen.

Je kan auto's, gebouw textures, player skins, etc allemaal vervangen.

Dan heb jij waarscheinlijk nog de 0.2X r1, maar de r2 (nieuwste versie) zorgt er helaas voor dat je met sommige mods geen SA:MP meer kan spelen :N

Geplaatst:
ik heb nu GMAX maar hoe moet ik dan een skin openen om te veranderen

Dit behoort eigenlijk thuis in het modding gedeelte van het forum, maar je kan op YouTube een paar goede tutorials vinden, zoals

. Deze is wel gemaakt voor 3DS MAX, maar zover ik weet zit daar niet zo heel veel verschil in.
Geplaatst:
Dan heb jij waarschijnlijk nog de 0.2X r1, maar de r2 (nieuwste versie) zorgt er helaas voor dat je met sommige mods geen SA:MP meer kan spelen :N

Hoezo r2 ? Op de download pagina staat 0.2.X u1 nog altijd als de nieuwste versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...