ThunderDuck Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Rates & Tips zijn welkom Wat mij als eerste opvalt is dat de sig nogal vaag is. Slechte kwaliteit, veel ruis. Ook is hij heel blauw. De achtergrond is nogal saai, maar zorgt er wel voor dat de auto naar voren springt. Het ziet er uit als een zeer simpele photomanip. Hij is nogal saai. Niet spannend genoeg! Ik wil geprikkeld worden bij het zien van een sig. De tekst is niet leesbaar, veel te klein. Een magere 4. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Verder nog iemand kritiek? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Verder nog iemand kritiek? Ja, ik. Hij is leeg, de tekst is onduidelijk/niet goed zichtbaar, je hebt er geen effecten in gestopt. Hij is wat aan de donkere kant, en de Ferrari heeft een felle kleur rood. Dus is dat niet zo mooi, ik zou hem in de breedte wat kleiner maken. En voor effecten aan professionele photoshoppers vragen. Nog een paar tuts volgen en hij is perfect. Nu geef ik 'm een 3. Jammer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.