Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen Ik heb nu de Nividia Geforce 6600GT 256mb Ik wil er een hebben met minstens 512 mb en niet heel erg duur. Mijn pc heeft een Intel Pentium 4 3.00Ghz Ik heb 2048mb Ram Als je nog meer moet weten zeg het dan maar. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Als je een nieuwe videokaart wilt zal het niet veel soeps zijn. Er zal snel een bottleneck ontstaan met je CPU en misschien is je moederbord ook nog AGP. Hoeveel geld heb je over voor een nieuwe videokaart? Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Sorry, ik ben niet zo op de hoogte met die taal van Bottleneck. Wil je even zeggen wat het inhoud. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Dat iets niet goed samenwerkt. Bijvoorbeeld een de beste videokaart van dit moment en een processor uit 1998. Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Uit welk jaar komt mijn processor dan? Ik dacht trouwens dat het een AGP was. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Uit welk jaar komt mijn processor dan? Ik dacht trouwens dat het een AGP was. Pentium 4 is een verouderde serie. En de beste AGP kaart is de HD3850. Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Kan ik zonodig ook een nieuwe processor installeren of kan dat ook weer problemen opleveren. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 je meot een neiuw moederbord hebben, kortom ene hele upgrade wil je er nog iets uithalen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Dat zal dan een nieuw moederbord worden, en waarschijnlijk een nieuwe voeding. EDIT: Wesley123 was me voor. Bewerkt: 19 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Dus ik kan tot nu alleen nog maar de Ati HD 3850 nemen zonder al die upgrades te moeten nemen zoals de moederbord en processor etc? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tip: Verkoop je hele pc zonder hardenschijf koop een nieuwe terug of bouw er een zelf want alles upgraden enz gaat altijd fout Want jij hebt gewoon een nieuwe pc nodig snellere processor betekend niet moederbord en een nieuwe voeding en als je DDR 3 neemt weer nieuw werkgeheugen. Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 En hoe duur zal het zijn als ik er zelf een goede bouw? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Tip:Verkoop je hele pc zonder hardenschijf koop een nieuwe terug of bouw er een zelf want alles upgraden enz gaat altijd fout Want jij hebt gewoon een nieuwe pc nodig snellere processor betekend niet moederbord en een nieuwe voeding en als je DDR 3 neemt weer nieuw werkgeheugen. Jij moet echt stoppen met al die onzin posten. Voor die PC die hij nu heeft kan hij hoogstens 50 euro vragen. En dan zeg jij koop gelijk een PC met DDR3 en met van alles erop en eraan. Een PC met DDR3 zal ongeveer 500 euro kosten. En we weten niet eens wat hij wilt doen met zijn PC. Damos, wat wil je met je PC doen? Hardcore gamen of gewoon een spelletje op zijn tijd of alleen internet of wat dan ook? Bewerkt: 19 juni 2009 door Djmaddox Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Damos, wat wil je met je PC doen? Hardcore gamen of gewoon een spelletje op zijn tijd of alleen internet of wat dan ook? Arma 2 spelen Hoe weet ik dat toch?? een ingeving Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Damos, wat wil je met je PC doen? Hardcore gamen of gewoon een spelletje op zijn tijd of alleen internet of wat dan ook? Arma 2 spelen Hoe weet ik dat toch?? een ingeving +1 for you. Laat hem voortaan zelf antwoorden want misschien is er nog iets anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.