Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Hello, Wat is nu een goed carspawner programma? En kan je hierdoor gebanned worden/iets dergelijks zoals PunkBuster in COD4? Greets! >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding fora.<<< Jottem! Bewerkt: 20 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hello,Wat is nu een goed carspawner programma? En kan je hierdoor gebanned worden/iets dergelijks zoals PunkBuster in COD4? Greets! volgens mij kan je niet geband worden in gta IV mp (helaas niet ) maar je kan wel weg gestemd worden door anderen mensen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Maar ik had iets gehoord over ene Thousand Thugs, kan dat? En is dat een goed cheatprogramma? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hello,Wat is nu een goed carspawner programma? En kan je hierdoor gebanned worden/iets dergelijks zoals PunkBuster in COD4? Greets! een car spawner vind je op een van de volgende sites: www.gtainside.csom www.modmygta.com www.gtagaming.com Momenteel is er juist een update geweest van gta iv zoals je mss al hebt gemerkt. Dus je zult moeten wachten voor de geupdate versies van de mods. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hello,Wat is nu een goed carspawner programma? En kan je hierdoor gebanned worden/iets dergelijks zoals PunkBuster in COD4? Greets! Ik vraag toch niet waar ik carspawners kan vinden? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hello,Wat is nu een goed carspawner programma? En kan je hierdoor gebanned worden/iets dergelijks zoals PunkBuster in COD4? Greets! Ik vraag toch niet waar ik carspawners kan vinden? deze Maar zoals ik al zei; Er is een patch geweest dus je zult moeten wachten tot de geupdate versies er zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Dit zuigt. Ik wou in de vakantie een video maken rond driften/stunten enzo, en nu werkt m'n carspawner niet meer. En een FPS boost heb ik ook niet gekregen. De eerste mods/tools zijn alweer geupdate naar 1.0.4.0. Weet iemand welke dat zouden kunnen zijn? Reageren
Mevin Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Dit zuigt. Ik wou in de vakantie een video maken rond driften/stunten enzo, en nu werkt m'n carspawner niet meer. En een FPS boost heb ik ook niet gekregen. De eerste mods/tools zijn alweer geupdate naar 1.0.4.0. Weet iemand welke dat zouden kunnen zijn? Volgens mijn bronnen zijn alleen nog de Tools geüpdatet, de mods moeten nog gebeuren wat mogelijk snel gaat gebeuren Yay, mijn 200ste bericht EDIT: Er is wel een Carspawner uitgekomen (Ben er net achter gekomen, nog niet uitgevogeld hoe ie werkt) Volgens mij was het de NixoMod Bewerkt: 21 juni 2009 door Mevin Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Waar moet ik die NixoMod naar extracten? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 GTA IV root folder. Je moet trouwens wel de .ASI loader geinstalleerd hebben. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 GTA IV root folder. Je moet trouwens wel de .ASI loader geinstalleerd hebben. En waar kan ik die .ASI loader vinden en wat is dat voor een loader?(Ik weet nog niet zo veel van IV Mods) Reageren
Mevin Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 GTA IV root folder. Je moet trouwens wel de .ASI loader geinstalleerd hebben. En waar kan ik die .ASI loader vinden en wat is dat voor een loader?(Ik weet nog niet zo veel van IV Mods) Ik kan niet met zekerheid zeggen dat die spawner werkt want het kan net zo goed een andere verdwaalde mod zijn Maar hier heb je de ASI Loader En voor die mod heb je ook g4mHook nodig die kan je ook in de mod zelf vinden Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik kan niet met zekerheid zeggen dat die spawner werkt want het kan net zo goed een andere verdwaalde mod zijnMaar hier heb je de ASI Loader En voor die mod heb je ook g4mHook nodig die kan je ook in de mod zelf vinden Er staat bij die ASI Loader: "For GTA IV 1.0.3.0 And Lower". Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik kan niet met zekerheid zeggen dat die spawner werkt want het kan net zo goed een andere verdwaalde mod zijnMaar hier heb je de ASI Loader En voor die mod heb je ook g4mHook nodig die kan je ook in de mod zelf vinden Er staat bij die ASI Loader: "For GTA IV 1.0.3.0 And Lower". Je mag alleen asi loaders nemen van 1.0.4.0 En deze zijn er nog niet. Reageren
Mevin Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) De Simple Native Trainer V3.8 Bevat een carspawner, je moet wel nog de ASI Loader downloaden Je mag alleen asi loaders nemen van 1.0.4.0En deze zijn er nog niet. Volgens mij had iemand je er al eerder op aangesproken dat je niks mag zeggen zonder er zeker in te zijn Je hebt geen nieuwe ASI Loader nodig zoals modmygta.com al zei: A few moments ago Alexander Blade has released his new filecheck fix. This ASI allows you to go in MP with modded dat files and such. This version is repacked by some members of this site, have fun. To install simply drop it in your IV folder. On a side note, now that V1.0.4.0 is out, I'd just like to point out you do NOT need a new ASI loader. Bewerkt: 22 juni 2009 door Mevin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.