Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Ik heb GTA IV al best lang en zelfs de storyline uitgespeeld! Maar nou kwam ik te laat met een account voor PlayStation Network en toen kon ik niet de trophies krijgen die bij de storyline horen... Ik heb geen zin om de storyline opnieuw te gaan doen om die trophies te halen! Is er geen manier om toch trophies te krijgen zonder al die missies opnieuw te doen??? P.S. hetzelfde geldt voor meerdere trophies... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Nee, om een van de singleplayer only trophies te halen zal je een nieuwe save moeten starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 ik weet niet hoe jij het spel hebt uitgespeeld maar een manier om het sneller te doen is met cheats en als je de storyline 2x uitspeelt gaat de 2de keer sneller want je weet al wat je moet doen! heb hem zelf 3x voor de fun uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Sommige cheats disablen sommige trophies. Verder zijn cheats gewoon lame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimios Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Dit is omdat je al was begonnen met de story lijn. (dus mogelijk ook al gecheat) En daarom moet je een nieuw spel beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Een nieuwe savegame starten voor de trophies. Als je cheat terwijl je de storyline niet uit hebt dan worden sommige trophies geblocked. Dan kun je ze niet meer behalen, alleen als je niet opslaat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Bedankt voor jullie hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wouter36 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Gewoon geen cheats gebruiken.. Succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.