skaapje12 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hoi allemaal Ik heb Wow 3.0.1 ik wil op een private server spelen die wow 3.0.9 nodig heeft. Maar als ik hem wil patchen dan komt er te staan dat ik wow.exe 3.0.8 nodig heb Kan iemand 3.0.9 file uploaden als dat mogelijk is. Reageren
T@rget Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Private Servers zijn illegaal. Als je geen 12 euro per maand kunt neerleggen moet je een gratis MMO gaan spelen zoals CABAL Episode 3. En private servers zijn toch geen zak aan Bewerkt: 20 juni 2009 door T@rget Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Je hebt dus nu versie 3.0.8 en je wilt op een private server spelen die 3.0.9 heeft? Start dan je launcher.exe (niet wow.exe) en dan zal ie vervolgens gaan patchen naar 3.0.9 let echter wel op dat als je bij 3.0.9 bent je niet met de laucher.exe doorgaat patchen naar de volgende versie . Je kunt natuurlijk ook bij wowwiki kijken voor de patch en die downloaden/instaleren. Ik raad je aan om gewoon die launcher.exe te openen en automatisch naar patch 3.0.9 te gaan want dit is gewoon veel makkelijker. Mvg, -Tommy_Vercetti- Edit: Als je trouwens hetzelfde probleem blijft houden, ga dan naar program files>>> en dan naar je world of warcraft map. Klik vervolgens op fix. Dit kan even duren maar kan zeker helpen want als je een file mist dan download hij hem er gewoon bij todat je wow map gefixt is. Ik hoop dat het je lukt . Bewerkt: 20 juni 2009 door -Tommy_Vercetti- Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Hey ,T@rget , mss vind jij er geen zak aan , maar hij wel ? En trouwens , liever gratis dan betalen ? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 betalen is nooit leuk maar aangezien op dit forum verboden is om illegaale diensten te helpen Reageren
Nissan Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Inderdaad. Ik betaal toch ook liever niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.