Jump to content

Lionel Messi °/ Collab met stijn en Jay;

Recommended Posts

Geplaatst:

Om heel eerlijk te zijn vind ik geen mooie signature. Ik snap ten eerste niet wat dat puin onderin er doet, want wat heeft dat nu met een voetbalspeler te doen. Ik vind de tekst wel erg goed gelukt, en dat brengt de nodige punten voor een voldoende in het laatje. Jammer dat de sig zo groot is, en je dat zwarte nog ziet. Dat verpest het zicht een beetje. Als je hem wat kleiner had gemaakt waar het zwarte niet te zien was, was het zeker mooi geworden.

Ik moet dit echt niet meer dan een 5,9 geven...

Geplaatst:

Met alle respect Cuban Gangster, maar volgens mij ben je niet op elk vlak bekend met signatures. Als er een voetbalrender bij betrokken is, hoeft het niet meteen te zeggen dat de gehele sig in voetbal-stijl moet. Daar vergis je je dus in. Daarnaast zijn de 'puin' onderin verschillende effecten die de signature opvullen, sterker maken en eventuele flow met zich mee brengen. In de laatste versie zijn deze behoorlijk goed afgewerkt, al zeg ik het zelf.

In je andere punten kan ik me zeker vinden hoor, daar niet van. Zal het maar even uitleggen dacht ik.

Geplaatst:

Je bedoeld zeker dat zwarte waar ik het over had? En inderdaad, ik geef niet zo vaak rates in het Showroom Sub-Forum. Daarnaast, die effecten, zoals jij ze noemt, vind ik toch echt wel op puin lijken. Je had naar mijn mening beter vuur kunnen gebruiken ofzo. Jullie kunnen een V2 maken zonder dat zwarte. Dat Jon dat zwart heeft gemaakt vond ik echt wel jammer. Want jij (Jay;) had dat heel mooi ingekleurd :D.

Geplaatst:

Nuwel,

In mijn opinie vindt ik dit wel weer wat beter werk van wat ik heb gezien in tussentijd. Lang geleden dat ik wat gerate heb maar goed. In feite is het begin, eigenlijk wel een droom om op uit te werken. Jay; heeft hier trouwens een erg schitterende touch aan gegeven. De comments hierboven over dat 'puin' snap ik eigenlijk niet echt. Ik persoonlijk vindt dit trouwens nu erg goed bij de signature passen zelfs. Alleen vindt ik het steeds erg jammer dat de persoon zelfs in de signature nogal flauwtjes gekleurd is. In feite zelfs niet als je het zo bekijkt. Het middenstuk door Jay is formidabel anders hoor. Helemaal top. Het midden rate ik een 8.7/10

Het eindwerk door Jon in tegenstelling vindt ik werkelijk.. WOW-factor hebben. Toch iets waar je niet zomaar voorbij zou scrollen zonder stil te staan en te kijken wat er allemaal gebeurd is met Lionel. Werkelijk waar vindt ik overigens veel elementen schitterend uitgewerkt. De tekst die geplaatst werd is verschrikkelijk netjes gedaan. De flow en licht speling. De, de, de, dat ding onderaan.. Fantastisch gewoonweg. Mààr. De kleur. Het enige minpunt.. De kleur van Lionel. Alhoewel deze in het totaalplaatje fantastisch past, vindt ik deze wat koeltjes. Het mankeert echt wat originele kleur van de render/stock. Mocht je wat lichte kleurspeling gemaakt hebben op Lionel, ging ik het vooral echt een stuk frivoler gevonden hebben.

In het algemeen, van wat het trio heren bereikt hebben. Vindt ik dit werkelijk echt een geslaagde Collab, echt eentje om op trots te zijn.

Stijn; 8/10

Jay; ; 8,7/10

Jon-asses; 9/10

Jay; + Jon-asses = Epic duo = 10,7/10. No doubt about it.

(If somone antfucks about the fact I can give 10,7 grades on 10, its because I can.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...