Jump to content

Windows Movie Maker

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik wil een filmpje voor YouTube maken waarin ik mijn Sims 3 huis laat zien. Het probleem is dat wanneer ik een titel toevoeg, de titel erg raar in beeld komt. Ik heb gekozen voor de titel: 'Hi, this is my Sims 3 house...' en voor de animatie: 'Titels, twee regels - Naar binnen vliegen, vervaagt -'

Dit gebeurt er met de titel:

Het begin...

Tijdens de animatie...

Het uiteindelijke resultaat...

Als ik het filmpje publiceer als een gewone video is het vreemde effect nog steeds te zien. Het lijkt wel of de titels elkaar overlappen ofzo, erg vreemd.

Aan mijn videokaart kan het niet liggen, ik heb namelijk een nVidea 8800 GTS 512mb kaart, en een tijd geleden deed hij het wel gewoon. Misschien is het een klein programma die ik moet installeren? :duh:

Kan iemand mij verder helpen? :7

Alvast bedankt en als het onduidelijk is moet je het zeggen, dan probeer ik het beter uit te leggen...

paul007 :cya:

Geplaatst:
Heb je verschillende titels over elkaar heen staat op de tijdbalk?

Nee. Dit is de enige titel. Verder heb ik geen titels op de tijdbalk staan.

Geplaatst:

Weet je zeker dat alle instellingen goed staan?

Heb je WMM al een keer herstart? En je PC zelf al herstart? Anders misschien WMM opnieuw installeren.

Geplaatst:
Weet je zeker dat alle instellingen goed staan?

Heb je WMM al een keer herstart? En je PC zelf al herstart? Anders misschien WMM opnieuw installeren.

Ik heb alles al is herstart. Maar hoe moet ik WMM opnieuw installeren? Dat is toch een programma dat standaard bij Windows zit? Waar zou ik hem anders vandaan moeten halen?

• 1 maand later...
Geplaatst:

*Grote bump*

Hey iedereen, kan iemand me nog is vertellen waar ik Windows Movie Maker kan downloaden? En dan liefst de versie van Windows Vista. Ik heb wel Windows Vista met die Windows Movie Maker maar zoals misschien al bekend is een paar posts terug werkt die niet optimaal. De titels en overgangen stotteren en gaan niet vloeiend.

Als ik WMM nou opnieuw kan installeren is dit probleem misschien verholpen? En kan het misschien hier aan liggen:

Ik heb geen idee wat het betekent maar het staat tussen de opties van WMM. Sinds ik de plaatjes heb verwijderd waarop staat wat er mis is met de titels/overgangen plaats ik nog een paar screenshots:

Deze titelanimatie moet eigenlijk vloeiend verlopen, de titelanimatie is 'Titels, twee regels - Naar binnen vliegen, vervaagt'.

Doordat ik te lui ben om het informatie over mijn WMM over te typen, heb ik daar ook een screenshot van gemaakt:

Ik bump dit topic trouwens omdat ik van plan ben binnenkort een filmpje te maken van San Andreas en dat lukt niet met zo'n gebrekkige WMM.

Alvast bedankt! :tu:

Geplaatst:
Hey iedereen,

Ik wil een filmpje voor YouTube maken waarin ik mijn Sims 3 huis laat zien. Het probleem is dat wanneer ik een titel toevoeg, de titel erg raar in beeld komt. Ik heb gekozen voor de titel: 'Hi, this is my Sims 3 house...' en voor de animatie: 'Titels, twee regels - Naar binnen vliegen, vervaagt -'

Dit gebeurt er met de titel:

Het begin...

Tijdens de animatie...

Het uiteindelijke resultaat...

Als ik het filmpje publiceer als een gewone video is het vreemde effect nog steeds te zien. Het lijkt wel of de titels elkaar overlappen ofzo, erg vreemd.

Aan mijn videokaart kan het niet liggen, ik heb namelijk een nVidea 8800 GTS 512mb kaart, en een tijd geleden deed hij het wel gewoon. Misschien is het een klein programma die ik moet installeren? :duh:

Kan iemand mij verder helpen? :7

Alvast bedankt en als het onduidelijk is moet je het zeggen, dan probeer ik het beter uit te leggen...

paul007 :cya:

Ik kan de afbeeldingen niet zien maar het kan zijn dat je de effect 3D rimpel op de titel hebt verplaatst.

Geplaatst:
Ik kan de afbeeldingen niet zien maar het kan zijn dat je de effect 3D rimpel op de titel hebt verplaatst.

Je moet iets verder lezen in het forum, daar heb ik de screenshots opnieuw geplaats plus een nieuwe met de informatie over mijn WMM. Maar hoe haal ik die 3D rimpel weg waar jij het over hebt? Ik denk eigenlijk niet dat die zogenaamde '3D rimpel' er iets mee te maken heeft. Overgangen zoals vervagen stotteren als het ware ook. Alle animaties lopen niet vloeiend...

Ik denk dat het misschien te maken heeft dat mijn versie voor service pack 1 is.

Maar goed dat weet ik niet zeker. Iemand een idee?

Geplaatst:
Je moet iets verder lezen in het forum, daar heb ik de screenshots opnieuw geplaats plus een nieuwe met de informatie over mijn WMM. Maar hoe haal ik die 3D rimpel weg waar jij het over hebt? Ik denk eigenlijk niet dat die zogenaamde '3D rimpel' er iets mee te maken heeft. Overgangen zoals vervagen stotteren als het ware ook. Alle animaties lopen niet vloeiend...

Ik denk dat het misschien te maken heeft dat mijn versie voor service pack 1 is.

[afbeelding]

Volgens mij ligt het niet aan de service pack. Ik heb zelf ook Vista met Service pack 1 en het werkt perfect. En je kan 3D rimpel verwijderen door rectermuisknop > effecten en dan verwijderen. Denk je toch dat aan de service pack ligt. Dan zou ik van je belangrijkste bestanden een back-up maken, vista formatteren en vista opnieuw installeren.

Geplaatst: (bewerkt)

[afbeelding]

Volgens mij ligt het niet aan de service pack. Ik heb zelf ook Vista met Service pack 1 en het werkt perfect. En je kan 3D rimpel verwijderen door rectermuisknop > effecten en dan verwijderen. Denk je toch dat aan de service pack ligt. Dan zou ik van je belangrijkste bestanden een back-up maken, vista formatteren en vista opnieuw installeren.

Nee klopt, het kan niet aan de servicepack liggen want mijn Windows Vista draait ook op Service Pack 1. :7 Misschien een beetje een nooby vraag maar waar moet ik dan 'rechtermuisknoppen'?

Bewerkt: door Thundercover
Afbeelding uit quote gehaald. ~~ Thundercover
Geplaatst:

[afbeelding]

Nee klopt, het kan niet aan de servicepack liggen want mijn Windows Vista draait ook op Service Pack 1. :7 Misschien een beetje een nooby vraag maar waar moet ik dan 'rechtermuisknoppen'?

Helemaal onder heb je een volgorde, op de titel moet je 'rechtermuisknoppen'.

Geplaatst:
Helemaal onder heb je een volgorde, op de titel moet je 'rechtermuisknoppen'.

Sorry maar ik kan het niet vinden. Ik heb werkelijk overal op 'gerechtermuisknopt' maar nergens zie ik iets over een 3D rimpel. :duh: Als het teveel moeite kost hoeft het niet, maar zou je alsjeblieft een klein screentje willen plaatsen waar ik op moet 'rechtermuisknoppen'? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...