Jump to content

Spice Girls weer bij elkaar

Recommended Posts

Geplaatst:

'Spice Girls weer bij elkaar'

Volgens de Belgische krant 'Het Laatste Nieuws' is het zeker: De Spice Girls komen weer bij elkaar. Ook Geri Halliwell zal meedoen. Er komt een wereldtournee en er komt een 'Best Of' cd uit.

Eerder deze maand maakte Victoria Beckham al bekend dat ze graag weer met haar oude collega's wilde gaan optreden.

ik hoop op het beste voor de Girls

Geplaatst:

spice girls bij elkaar dat geloof ik niet omdat geri Halliwell ruzie met iedereen had en mel c is nu solo goed bezig dus ik denk niet dat ze bij elkaar komen :blink:

Geplaatst:

weet niet of ze nu nog aanslaan...die comeback komt zeer waarschijnlijk omdat hun geld op raakt/is.

Geplaatst:

De oldies komen back?

RI____ght :lol: het is leuk voor de jeugdige fans maar voor mij is het overbodig ik luister nooit naar dames liedjes <_<

Geplaatst:

Als ze samen weer terug komen is het wel leuk, niet dat ik fan ben. <_<

Ze waren tenslotte wel 1 van de beste meiden groepen (waren de beste volgens mij) ;)

Geplaatst:

Nooit naar geluistert <_<

Zo slecht,hoor ik..... :puh:

Ze worden toch niet beter dan de rappers(DMX, The Game....)

Geplaatst:
Ze worden toch niet beter dan de rappers(DMX, The Game....)

Rappers kan je niet vergelijken met de Spice Girls, en als je ze nog nooit gehoord hebt, hoe weet je dan dat ze niet goed zijn?

Ik vond vroeger dat ze wel grappige liedjes hadden, niet dat ik fan ben, maar toch..

Wel grappig dat ze een comeback proberen te maken, maar ik weet al bijna zeker dat het niet zo aanslaat.

Maja, succes girls B)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik bedoel daar maar sarcasties...

Ik heb ze gehoord maar vond ze eigelijk niet goed dus...

Rappers hebben meer de beat...

Daarom zeg ik dat...

Bewerkt: door GoKu
Geplaatst: (bewerkt)

Het is geen kleuter Thijs!!! ;) JoJo is ook de echte enige uitzondering en het is een mooie vrouw hoor kan ook nog zingen in tgenstelling tot de Spice Girls, luister maar eens naar der nieuwesingle prachtig B) .

Btw: Der is een groep Rappers Genaamd THC, die hebben een nieuwe Single uitgebracht die moet je echt luisteren het heet Zina

Bewerkt: door The Outlaw
Geplaatst:
ik luister nooit naar dames liedjes

en die kleuter dan....jojo

;) Ja , Jij zegt dat ze een kleuter is maar ze verdient wel mooi geld

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...