007 Harings Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Kan iemand dit oplossen aub er is een probleem met mijne msn krijg altijd een probleem kan iemand aub helpen er staat altijd dit Er is een verschillende malen geprobeers om je bij Windows Live Messenger aan te melden. Vanwege je firewall kan Windows Live Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service. Controleer de instellingen van je firewall. Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor meer informatie. Foutcode 80048820 Ik snap dus hier helemaal niets van kan iemand me AUB helpen??????? Ik heb Windows Vista Hopelijk kan iemand me helpen Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Ik heb dit gevonden: klik. Je kan zelf ook even op Google kijken. Bewerkt: 20 juni 2009 door Daffy Duck Reageren
007 Harings Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb dit gevonden: klik. Je kan zelf ook even op Google kijken. Dank u maar het werkt nog niet Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Start --> Configuratiescherm --> Onder het kopje Beveiliging druk je op "Een programma via Windows Firewall toestaan" --> In de lijst kijk je bij Windows Live Messenger en vink die aan. Druk dan op Ok en probeer je aan te melden. Reageren
007 Harings Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Start --> Configuratiescherm --> Onder het kopje Beveiliging druk je op "Een programma via Windows Firewall toestaan" --> In de lijst kijk je bij Windows Live Messenger en vink die aan.Druk dan op Ok en probeer je aan te melden. Het staat al aangeduid dus het werkt nog niet :N Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.