RobbieB Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Hallo beste photoshoppers, ik wist deze middag niet wat gedaan en besloot om wat kleins te photoshoppen. Ik heb totaal geen ervaring, werk met Photoshop Elements 6. Ziehier het resultaat: Resultaat Originele afbeelding: Rate en hulp a.u.b.! Bewerkt: 20 juni 2009 door RobbieB Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Het ziet er leuk uit als een beginnetje. In vind alleen kleur rood te fel, die had wat donkerder mogen worden. Mits je het PSD. bestandje nog hebt, kan je die aanpassen. Ik raad je aan om wat tutorials te volgen in het Tutorial Forum. Reageren
RobbieB Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Het ziet er leuk uit als een beginnetje. In vind alleen kleur rood te fel, die had wat donkerder mogen worden. Mits je het PSD. bestandje nog hebt, kan je die aanpassen.Ik raad je aan om wat tutorials te volgen in het Tutorial Forum. Ok, ik ga wat tutorials volgen. EDIT: Het rood stelde wat bloed voor. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik stel voor te beginnen met de tutorial van Visser23:>>Tutorial<<.Voor deze is er geen basiskennis nodig en staat alles heel goed uitgelegt.De uitcomes zijn simpel maar mooi. Rate: Leuk bedacht alleen past dat rood er niet in en is hij (een beetje) te klein voor een sig. 6/10 .Corneria. Reageren
RobbieB Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik stel voor te beginnen met de tutorial van Visser23:>>Tutorial<<.Voor deze is er geen basiskennis nodig en staat alles heel goed uitgelegt.De uitcomes zijn simpel maar mooi.Rate: Leuk bedacht alleen past dat rood er niet in en is hij (een beetje) te klein voor een sig. 6/10 .Corneria. Dankje voor de rate! Ik heb wat bijgeleerd. Mensen: rate voorlopig NIET meer, ik ga een nieuwe sig. maken met alle tips die ik kreeg. Reageren
Stopbord Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik stel voor te beginnen met de tutorial van Visser23:>>Tutorial<<.Voor deze is er geen basiskennis nodig en staat alles heel goed uitgelegt.De uitcomes zijn simpel maar mooi.Rate: Leuk bedacht alleen past dat rood er niet in en is hij (een beetje) te klein voor een sig. 6/10 .Corneria. Dankje voor de rate! Ik heb wat bijgeleerd. Mensen: rate voorlopig NIET meer, ik ga een nieuwe sig. maken met alle tips die ik kreeg. Nog 1tje sig = 500 x 150 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.