Jump to content

Mijn eerste signature...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste photoshoppers,

ik wist deze middag niet wat gedaan en besloot om wat kleins te photoshoppen.

Ik heb totaal geen ervaring, werk met Photoshop Elements 6.

Ziehier het resultaat:

Resultaat

th_drag-me-to-hellbewerkt.gif

Originele afbeelding:

th_drag-me-to-hell.jpg

Rate en hulp a.u.b.!

Bewerkt: door RobbieB
Geplaatst:

Het ziet er leuk uit als een beginnetje. In vind alleen kleur rood te fel, die had wat donkerder mogen worden. Mits je het PSD. bestandje nog hebt, kan je die aanpassen.

Ik raad je aan om wat tutorials te volgen in het Tutorial Forum.

Geplaatst:
Het ziet er leuk uit als een beginnetje. In vind alleen kleur rood te fel, die had wat donkerder mogen worden. Mits je het PSD. bestandje nog hebt, kan je die aanpassen.

Ik raad je aan om wat tutorials te volgen in het Tutorial Forum.

Ok, ik ga wat tutorials volgen.

EDIT: Het rood stelde wat bloed voor.

Geplaatst:

Ik stel voor te beginnen met de tutorial van Visser23:>>Tutorial<<.Voor deze is er geen basiskennis nodig en staat alles heel goed uitgelegt.De uitcomes zijn simpel maar mooi.

Rate:

Leuk bedacht alleen past dat rood er niet in en is hij (een beetje) te klein voor een sig.

6/10

:cya:

.Corneria.

Geplaatst:
Ik stel voor te beginnen met de tutorial van Visser23:>>Tutorial<<.Voor deze is er geen basiskennis nodig en staat alles heel goed uitgelegt.De uitcomes zijn simpel maar mooi.

Rate:

Leuk bedacht alleen past dat rood er niet in en is hij (een beetje) te klein voor een sig.

6/10

.Corneria.

Dankje voor de rate!

Ik heb wat bijgeleerd.

Mensen: rate voorlopig NIET meer, ik ga een nieuwe sig. maken met alle tips die ik kreeg.

Geplaatst:

Rate:

6/10

.Corneria.

Dankje voor de rate!

Ik heb wat bijgeleerd.

Mensen: rate voorlopig NIET meer, ik ga een nieuwe sig. maken met alle tips die ik kreeg.

Nog 1tje ;) sig = 500 x 150 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...