RobbieB Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Hallo beste leden, ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Ik heb reeds hulp gekregen van FerryN Bewerkt: 1 juli 2009 door RobbieB Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Reageren
RobbieB Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Ik kan niet goed Engels... Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Ik kan niet goed Engels... Crap, in the adapter u insert ur memory card in,there's a grey button that says (lock) and it has an arrow pointing down,u should unlock it and press it upwards and the memory card won't be write-protected anymore In de adapter waar je Micro SD kaartje instopt, zit een grijze knop waar 'Lock' opstaat met een pijltje die naar onder wijst, deze kun je unlocken door dat grijze knopje naar boven te verschuiven en je Micro SD kaartje zal niet langer schrijfbeveiligd zijn. Bewerkt: 20 juni 2009 door FerryN Reageren
RobbieB Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Ik kan niet goed Engels... Crap, in the adapter u insert ur memory card in,there's a grey button that says (lock) and it has an arrow pointing down,u should unlock it and press it upwards and the memory card won't be write-protected anymore In de adapter waar je Micro SD kaartje instopt, zit een grijze knop waar 'Lock' opstaat met een pijltje die naar onder wijst, deze kun je unlocken door dat grijze knopje naar boven te verschuiven en je Micro SD kaartje zal niet langer schrijfbeveiligd zijn. Oh dankje, het werkt! Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Oh dankje, het werkt! Mooi, graag gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.