Jump to content

Trage auto's in multiplayer race


luk1

Recommended Posts

Hallo,kan iemand me helpen? In multiplayer onder race heb ik het probleempje dat alle merken van wagens veel trager zijn vanaf de start,maw. ze schieten als een pijl uit een boog weg,ik kom langzaam op gang,lukt het me toch iemand voorbij te steken,dan komt ie me met een rotvaart voorbij gestoken.Pc is in orde voor het spel,heb een nieuwe videokaart met zware voeding(saphire 4890)laten plaatsen,beeld is prima in orde. Ik speel met de pc-versie.Help!Groetjes Luk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,kan iemand me helpen? In multiplayer onder race heb ik het probleempje dat alle merken van wagens veel trager zijn vanaf de start,maw. ze schieten als een pijl uit een boog weg,ik kom langzaam op gang,lukt het me toch iemand voorbij te steken,dan komt ie me met een rotvaart voorbij gestoken.Pc is in orde voor het spel,heb een nieuwe videokaart met zware voeding(saphire 4890)laten plaatsen,beeld is prima in orde. Ik speel met de pc-versie.Help!Groetjes Luk.

Misschien cheaten zij wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,kan iemand me helpen? In multiplayer onder race heb ik het probleempje dat alle merken van wagens veel trager zijn vanaf de start,maw. ze schieten als een pijl uit een boog weg,ik kom langzaam op gang,lukt het me toch iemand voorbij te steken,dan komt ie me met een rotvaart voorbij gestoken.Pc is in orde voor het spel,heb een nieuwe videokaart met zware voeding(saphire 4890)laten plaatsen,beeld is prima in orde. Ik speel met de pc-versie.Help!Groetjes Luk.

Misschien cheaten zij wel?

Kan je in multiplayer cheaten?Trouwens,lijkt me onwaarschijnlijk omdat het altijd is en ook met veel racers.Help aub,dat is zo frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je internetverbinding niet erg goed is en dat je daardoor nogal traag vooruit gaat in vergelijking met de andere die wel een goede internetverbinding hebben. Dus heb jij een goede/snelle internetverbinding?

Topic verplaatst naar Multiplayer forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je internetverbinding niet erg goed is en dat je daardoor nogal traag vooruit gaat in vergelijking met de andere die wel een goede internetverbinding hebben. Dus heb jij een goede/snelle internetverbinding?

Topic verplaatst naar Multiplayer forum.

Kijk,daar dacht ik ook al aan.Ik heb een adsl go verbinding.Is dit niet voldoende?Ik speel ook flight simulator on line met fps tot 60.Haarscherp,vloeiend beeld op een 22 inch.'k Weet niet of het één met het ander iets te maken heeft.Zit er hier nog ergens een techneut die een oplossing weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je internetverbinding niet erg goed is en dat je daardoor nogal traag vooruit gaat in vergelijking met de andere die wel een goede internetverbinding hebben. Dus heb jij een goede/snelle internetverbinding?

Topic verplaatst naar Multiplayer forum.

Kijk,daar dacht ik ook al aan.Ik heb een adsl go verbinding.Is dit niet voldoende?Ik speel ook flight simulator on line met fps tot 60.Haarscherp,vloeiend beeld op een 22 inch.'k Weet niet of het één met het ander iets te maken heeft.Zit er hier nog ergens een techneut die een oplossing weet?

jammer,niemand? Dan zalik het er het er maar op houden dat er op mp niks anders dan cheaters spelen,ik cheat op sp met een spawn(plaatsing) van een auto,en wanted wegfoefelen,da's al.Op mp cheaten is zoiets als doping gebruiken in sport,haha

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de start sneller weg wil schieten, kan je het beste tijdens de countdown de handrem ook in houden, samen met het gas. Op die manier begint je motor toeren te maken, als je dan je handrem loslaat, heeft je motor al hoge toeren, dus krijg je ineens een knal aan kracht omdat de motor niet meer op gang hoeft te komen(Dat is in het echt ook zo).

Je moet je handrem zo laat mogelijk voor de 'go' loslaten. Als je hem te vroeg los laat zijn de toeren van je motor alweer weg. Als je dit even in free mode oefent, word je er wel wat beter in. Je hoort aan het motor geluid hoelang van te voren je kan loslaten, aangezien je na het loslaten van zowel gas als rem hetzelfde geluid krijgt als tijdens een countdown met gas nog ingedrukt, je hoort een soort zoem van kracht die wegvalt...Als die zoem al bijna weg is(op het moment van de 'Go'), dan liet je te vroeg los, is die zoem nog super luid op dat moment, rijd je dus het snelste weg..

Beste is dus om echt 0.0000001 seconde voor de Go de rem los te laten, maar timing is everything :)

Verder moet je proberen de bochten zo snel mogelijk te nemen, van te voren buitenbocht, dan binnenbocht, dan weer buitenbocht. Ook gewoon zoeken naar de snelste auto die je kunt kiezen(kan je op veel sites lezen) :).

Tegen cheaters kun je inderdaad niet veel doen, behalve kicken(telefoon>phonebook>naam van cheater>kick, en andere spelers oproepen hetzelfde te doen natuurlijk :puh:)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...