-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hallo iedereen, Ik wil dus eigenlijk beginnen met world of warcraft maar ben ik verplicht om meteen the burning crusade en wrath of the lich king erbij te kopen? Of kan ik zeg maar gewoon wow classic kopen en daar blijven spelen tot zeg maar lvl 58 en dan the burning crusade kopen en vervolgens tot lvl 70 spelen (en hierna wotlk). En kan ik met wow classic in de wotlk realms spelen of hoe zit dat nu allemaal? Hoe dan ook: Kan iemand mij gewoon uitleggen hoeveel het me gaat kosten en wat ik precies allemaal moet kopen om world of warcraft te spelen (want ik heb dit nog nooit eerder gedaan). Kom a.u.b. niet met stomme antwoorden van: waarom betaal je voor een spel en dat gedoe. Ik wil gewoon world of warcraft spelen en heb advies van iemand nodig wat het me kost en wat ik allemaal moet kopen in het begin (dus alleen wow classic of ook de uitbreidingen enzo)?. Bedankt voor degene die me zou kunnen helpen alvast. Mvg, -Tommy_Vercetti- Reageren
T@rget Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Je kunt ze allemaal tegelijk kopen of 1 voor 1. World of Warcraft: 1-60 (Azeroth) The Burning Crusade: 58-70 (Outland) Wrath of The Lich King 68-80 (Nothrend) Dus je kunt met de Origineele tot 60, en The Burning Crusade kun je op 58 mee beginnen. Ben je dan 70 kun je niet meer verder tot je Wrath of The Lich King koopt, waar je op 68 mee kunt beginnen. World of Warcraft kost 15 euro en dan krijg je een maand gratis. The Burning Crusade kost 20 euro (Geen gratis maand) En Wrath of The Lich King kost denk ik 30 euro (Ook geen gratis maand). Na de gratis maand moet je 28 euro uitgeven aan speeltijd (2 maanden per kaartje) Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Je kunt ze allemaal tegelijk kopen of 1 voor 1.World of Warcraft: 1-60 (Azeroth) The Burning Crusade: 58-70 (Outland) Wrath of The Lich King 68-80 (Nothrend) Dus je kunt met de Origineele tot 60, en The Burning Crusade kun je op 58 mee beginnen. Ben je dan 70 kun je niet meer verder tot je Wrath of The Lich King koopt, waar je op 68 mee kunt beginnen. World of Warcraft kost 15 euro en dan krijg je een maand gratis. The Burning Crusade kost 20 euro (Geen gratis maand) En Wrath of The Lich King kost denk ik 30 euro (Ook geen gratis maand). Na de gratis maand moet je 28 euro uitgeven aan speeltijd (2 maanden per kaartje) Ok dankjewel, dit is de informatie die ik nodig moest hebben Bewerkt: 20 juni 2009 door -Tommy_Vercetti- Reageren
Follow Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Je kunt ze allemaal tegelijk kopen of 1 voor 1.World of Warcraft: 1-60 (Azeroth) The Burning Crusade: 58-70 (Outland) Wrath of The Lich King 68-80 (Nothrend) Dus je kunt met de Origineele tot 60, en The Burning Crusade kun je op 58 mee beginnen. Ben je dan 70 kun je niet meer verder tot je Wrath of The Lich King koopt, waar je op 68 mee kunt beginnen. World of Warcraft kost 15 euro en dan krijg je een maand gratis. The Burning Crusade kost 20 euro (Geen gratis maand) En Wrath of The Lich King kost denk ik 30 euro (Ook geen gratis maand). Na de gratis maand moet je 28 euro uitgeven aan speeltijd (2 maanden per kaartje) Ok dankjewel, dit is de informatie die ik nodig moest hebben Kopen? Ik kom aan het spel doormiddel van een downloader/installer. Zit geen enkele vershil in. Kan wel een beetje lang duren maar voor 0 euro had ik het ervoor over. (Speel het ook voor 0 euro. xD) En die downloader/installer is ook nog eens 100% legaal. Zie de link voor een bewijs. Of kijk hier. Tha Gratis Downloader. (LEGAAL!) Reageren
Exoit Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Heb je dan niet een account nodig ? XD Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Die werkt alleen maar als je een geregistreerd account hebt.. Bewerkt: 24 juni 2009 door KillerZero86 Reageren
Follow Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Je moet inderdaad wel een account hebben. Die maak je aan op de website van hun. Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Je kunt ze allemaal tegelijk kopen of 1 voor 1.World of Warcraft: 1-60 (Azeroth) The Burning Crusade: 58-70 (Outland) Wrath of The Lich King 68-80 (Nothrend) Dus je kunt met de Origineele tot 60, en The Burning Crusade kun je op 58 mee beginnen. Ben je dan 70 kun je niet meer verder tot je Wrath of The Lich King koopt, waar je op 68 mee kunt beginnen. World of Warcraft kost 15 euro en dan krijg je een maand gratis. The Burning Crusade kost 20 euro (Geen gratis maand) En Wrath of The Lich King kost denk ik 30 euro (Ook geen gratis maand). Na de gratis maand moet je 28 euro uitgeven aan speeltijd (2 maanden per kaartje) Ok dankjewel, dit is de informatie die ik nodig moest hebben Kopen? Ik kom aan het spel doormiddel van een downloader/installer. Zit geen enkele vershil in. Kan wel een beetje lang duren maar voor 0 euro had ik het ervoor over. (Speel het ook voor 0 euro. xD) En die downloader/installer is ook nog eens 100% legaal. Zie de link voor een bewijs. Of kijk hier. Tha Gratis Downloader. (LEGAAL!) Dude, als je world of warcraft wilt spelen moet je betalen. Het klopt de classic wow, TBC en WOTLK kun je gratie's downloaden bij blizzard. Maar als je het wilt spelen ben je verplicht om te betalen want daar zit je activerings key om je account geldig te maken (en niet zon domme trial hebt). Dus ik snap niet dat jij voor 0 euro speelt, en private servers zijn bagger. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je kunt ze allemaal tegelijk kopen of 1 voor 1.World of Warcraft: 1-60 (Azeroth) The Burning Crusade: 58-70 (Outland) Wrath of The Lich King 68-80 (Nothrend) Dus je kunt met de Origineele tot 60, en The Burning Crusade kun je op 58 mee beginnen. Ben je dan 70 kun je niet meer verder tot je Wrath of The Lich King koopt, waar je op 68 mee kunt beginnen. World of Warcraft kost 15 euro en dan krijg je een maand gratis. The Burning Crusade kost 20 euro (Geen gratis maand) En Wrath of The Lich King kost denk ik 30 euro (Ook geen gratis maand). Na de gratis maand moet je 28 euro uitgeven aan speeltijd (2 maanden per kaartje) Ok dankjewel, dit is de informatie die ik nodig moest hebben Kopen? Ik kom aan het spel doormiddel van een downloader/installer. Zit geen enkele vershil in. Kan wel een beetje lang duren maar voor 0 euro had ik het ervoor over. (Speel het ook voor 0 euro. xD) En die downloader/installer is ook nog eens 100% legaal. Zie de link voor een bewijs. Of kijk hier. Tha Gratis Downloader. (LEGAAL!) Dude, als je world of warcraft wilt spelen moet je betalen. Het klopt de classic wow, TBC en WOTLK kun je gratie's downloaden bij blizzard. Maar als je het wilt spelen ben je verplicht om te betalen want daar zit je activerings key om je account geldig te maken (en niet zon domme trial hebt). Dus ik snap niet dat jij voor 0 euro speelt, en private servers zijn bagger. Niet alle private servers zijn bagger. Je moet de goede en juiste eruit kiezen.. Reageren
Follow Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Je kunt ze allemaal tegelijk kopen of 1 voor 1.World of Warcraft: 1-60 (Azeroth) The Burning Crusade: 58-70 (Outland) Wrath of The Lich King 68-80 (Nothrend) Dus je kunt met de Origineele tot 60, en The Burning Crusade kun je op 58 mee beginnen. Ben je dan 70 kun je niet meer verder tot je Wrath of The Lich King koopt, waar je op 68 mee kunt beginnen. World of Warcraft kost 15 euro en dan krijg je een maand gratis. The Burning Crusade kost 20 euro (Geen gratis maand) En Wrath of The Lich King kost denk ik 30 euro (Ook geen gratis maand). Na de gratis maand moet je 28 euro uitgeven aan speeltijd (2 maanden per kaartje) Ok dankjewel, dit is de informatie die ik nodig moest hebben Kopen? Ik kom aan het spel doormiddel van een downloader/installer. Zit geen enkele vershil in. Kan wel een beetje lang duren maar voor 0 euro had ik het ervoor over. (Speel het ook voor 0 euro. xD) En die downloader/installer is ook nog eens 100% legaal. Zie de link voor een bewijs. Of kijk hier. Tha Gratis Downloader. (LEGAAL!) Dude, als je world of warcraft wilt spelen moet je betalen. Het klopt de classic wow, TBC en WOTLK kun je gratie's downloaden bij blizzard. Maar als je het wilt spelen ben je verplicht om te betalen want daar zit je activerings key om je account geldig te maken (en niet zon domme trial hebt). Dus ik snap niet dat jij voor 0 euro speelt, en private servers zijn bagger. Niet alle private servers zijn bagger. Je moet de goede en juiste eruit kiezen.. Ik weet dat je ervoor moet betalen ja. Maar je hoeft naar de winkel om het spel te kopen. Je download het. Koop zo'n gamerkaart op internet en dan kan je zo beginnen met spelen. En ik ben zelf een Game Master op een private server die totaal niet bagger is. Reageren
Youp Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Private servers zijn voor stomme faggots die niet willen betalen. Beetje respect is wel op z'n plek . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.