kees1991 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 jaja, ik heb dan eindelijk mijn mobiel gekocht en het is de omnia geworden. ik ben er erg blij mee zeer mooie telefoon, maar ik snap er nog niet zo veel van zeker dat menu vind ik nog erg lastig. maar ik heb een aantal progama's voor omnia gedownload (freeware) en die wil ik dus nu installeren maar weet niet hoe. ik heb al gegoogled maar daar kwam niet veel uit, dus weet iemand hoe ik nieuwe progama's en spellen kan instaleeren op windows mobiel? groeten martijn. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Uhm, zo ver ik weet heeft het een beetje de zelfde software als de Touchwiz, en daar heeft een vriend van mij een keer me de hele dag de oren van het lijf over gepraat Als het goed is heb je er een CD'tje bijgekregen, en via daar moet het (sorry voor dit nogal onzinnige antwoord, soms helpen de kleine beetjes ) Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 op die cd staat alleen een progamma om bestanden op je mobiel te zetten, wat ik erg vervelend vind ik wil dat liever gewoon via mijn pc doen net als dat je bijvoorbeeld een usb stick in je usb doet zonder allemaal progama's maar goed, deze mobiel heeft wel die wiz dingen maar heeft ook windows mobiel waardoor je er nog andere progamma's op kunt zetten enkel wil dit dus niet echt lukken. ik weet niet waar ik het neer moet zetten en ook niet hoe ik moet zorgen dat mijn mobiel ze vind en installeerd. Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Je installeert 't programma (Samsung PC Studio?) Je verbindt je gsm aan je pc Via het programma zet je de .jar bestanden (waarschijnlijk) op je gsm (ergens in games folder fzo). Dan ga je in je gsm naar die map en dat bestand Dan klik je op 'installeren' En dan staat 't spel bij je games. Zo gaat 't bij m'n zus haar samsung, dus ik gok ook zo bij de jouwe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.