.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Voor ik hier van alles naar m'n hoofd geslingerd krijg van 'cheater, ban! jij verneukt de hele multiplayer blabla' wil ik even zeggen dat ik zelf tegen cheaters ben, en zelf nooit cheat als ik multi player speel met andere mensen (behalve dan op KiWi meetings, waar 't toegelaten is in free roam). Goed, dat gezegd zijnde, mijn vraag: GTA IV is dus net geüpdate naar 1.0.4.0, en daardoor werkte filecheckfix niet. Dat is nu ook naar v4 geüpdate, dus geen probleem. Nu heb ik deze :awesome: mod voor GTA IV, genaamd 'vehicle selector v1.3'. Het zorgt ervoor dat je auto's kan spawnen met verschillende onderdelen/kleuren en andere. Maar deze werkt nu niet meer... Ik heb de nieuwste ASI loader geïnstalleerd zoals 't hoort, en dan Filecheckfix + die filecheckfix update voor v4. Maar als ik dan GTA IV opstart en op F4 druk (waarmee ik normaal veh selector opstart) gebeurt er niets. Heb ik iets fout gedaan of ligt 't aan de .asi scripts die niet meer werken met v4 en moeten geüpdate worden? Iedereen die me kan helpen krijgt een koekje. Ik heb deze mod nodig voor een filmpje dat ik wil maken voor GTA IV, en ook gewoon voor wat rond te rijden met mooie autootjes. Alvast bedankt, senne >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Modding forum.<<< Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Nu heb ik deze :awesome: mod voor GTA IV, genaamd 'vehicle selector v1.3'. Het zorgt ervoor dat je auto's kan spawnen met verschillende onderdelen/kleuren en andere. Maar deze werkt nu niet meer... Die mod is namelijk alleen voor de versie 1.0.3.0 van gta goed of van vorige versies. Je zult moeten wachten tot de v1.4 uitkomt van die mod Bewerkt: 20 juni 2009 door SNIPER44 Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Dus elke .asi die voor v1.0.3.0 was moet nu geüpdate worden naar 1.0.4.0? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Dus elke .asi die voor v1.0.3.0 was moet nu geüpdate worden naar 1.0.4.0? Dus elke mod die je hebt zal moeten worden geupdate naar v 1.0.4.0. Neem pakweg binnen een paar dagen dat de 1e updates al zeker uitgebracht zijn. Bewerkt: 20 juni 2009 door SNIPER44 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.