Barcelonagek Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik wil voor de vakantie nog graag een spel hebben en dan een sportspel maar ik zit ermee dat fifa 2010 pas laat uitkomt rond oktober meestal En ik kan eigenlijk niet wachten. nou als ik het spel voor 30 euro of goedkoper kan halen ergens zou het de moeite dan waard zijn>?? En heb nog een vraag kan ik via een update of iets dergelijks alle transfer laten plaatsvinden die van toen tot nu zijn geweest? of moet ik dat allemaal zelf instellen net als in fifa 08 door zelf alle speler naar de nieuwe clubs te doen?? En is de online vet ? Mijn lijkt het heel leuk. Ben een echte voetbalfan en doe het in alle opzichten: volgen,games,zelf spelen. MVG, barca Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 ik zal als ik jouw was wel voor FIFA 09 want hij is goedkoper + er word weinig aan veranderd. met die update over de transfer ben ik zelf nog niet achter gekomen maar ik zal effe voor je gaan kijken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik wil voor de vakantie nog graag een spel hebben en dan een sportspel maar ik zit ermee dat fifa 2010 pas laat uitkomt rond oktober meestal En ik kan eigenlijk niet wachten.nou als ik het spel voor 30 euro of goedkoper kan halen ergens zou het de moeite dan waard zijn>?? En heb nog een vraag kan ik via een update of iets dergelijks alle transfer laten plaatsvinden die van toen tot nu zijn geweest? of moet ik dat allemaal zelf instellen net als in fifa 08 door zelf alle speler naar de nieuwe clubs te doen?? En is de online vet ? Mijn lijkt het heel leuk. Ben een echte voetbalfan en doe het in alle opzichten: volgen,games,zelf spelen. MVG, barca Ja, met update van transfer word zo snel mogelijk geupdate. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Oke bedankt;) Ja ik weet bijna zeker dat ik hem ga halen het is gewoon een hele goede game en voetbalspellen zijn voor mijn toch nog altijd de leukste spellen:D En hij is lekker goedkoop ik zag dat je hem ergens voor 25 euro kan halen nou vind ik niks als je naar de prijzen kijkt. Zou iemand me misschien wat meer kunenn vertellen over hoe de uitwerking is van met een speler fungeren? en carriere/seizoen hoe dat is uitgewerkt? MVG, barca Reageren
Damos Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Bij de Carriere is het de bedoeling dat je eerst een club kiest. Je kunt bij alle clubs gelijk beginnen dus maakt niet uit wie je kiest. Je moet ook zorgen dat het stadion etc word uitgebreid net als de training voor de aanvallers verdedigers enzovoort. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Aanvulling De Coach mode bestaat uit 15 seizoenen waarbij je ieder seizoen een andere club kan kiezen . De spelers ontwikkelen zich door de seizoenen heen . en de spelers die stoppen ook na een tijdje met 'hun' carriere als ze tussen de 30 en 40 jaar zijn(keepers gaan soms langer door) dus niet als ze bijvoorbeeld 43 zijn ofzo Ik vind over het algemeen zowieso al Fifa Career lekkerder dan Pes careers spelen . Reageren
Damos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Is het maar 15 seizoenen ik dacht dat je veel langer kon dan 15? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Is het maar 15 seizoenen ik dacht dat je veel langer kon dan 15? Ik denk dat de makers wel dachten, na 15 seizoenen heb je je geld wel binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.