JayKay Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 De spoorbomen gaan altijd pas dicht als de trein er ongeveer net overheen rijdt. Hoe moet ik de spoorbomen sneller doen sluiten? Weet niet of het onder SCM-coding valt of gewoon een klein bestandje veranderen en of het überhaupt wel mogelijk is. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Nee, dit gaat niet via SCM en ook niet in een klein bestandje. Het is ons (de modding community) nog niet gelukt om spoorbomen of stoplichten te veranderen qua het verspringen van rood/oranje/groen licht of de snelheid van spoorbomen die dicht gaan te versnellen. Maar ik denk niet dat het zo veel zal storen, toch? Reageren
JayKay Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Nee, dit gaat niet via SCM en ook niet in een klein bestandje. Het is ons (de modding community) nog niet gelukt om spoorbomen of stoplichten te veranderen qua het verspringen van rood/oranje/groen licht of de snelheid van spoorbomen die dicht gaan te versnellen. Maar ik denk niet dat het zo veel zal storen, toch? Nee, het is inderdaad ook weer niet zó erg, maar je ergert je er gewoon dood aan als je zelf met de trein rijdt of als je over de spoorweg komt met je autootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.