Sprunk Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Met OS (Windows XP pro): Zonder OS: Het verschil? - Betere processor - betere grafische kaart - beter moederbord - geen OS. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 ligt dat nou aan mij of is die xp pro daar enorm overpriced? Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 ligt dat nou aan mij of is die xp pro daar enorm overpriced? Elk softwarepakket wat Microsoft ooit heeft uitgebracht is overpriced, dus ik kijk er geeneens van op. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 @ sprunk: Waarom een triple core en geen quad core? Sie is vele malen beter! Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) *Zucht* In games maakt het geen ene drol uit of je een Triple Of Quad core processor hebt. Sla de benchmarks er maar op na. Soms is de 720 in met name wat oudere games sneller dan elke X4. En ook niet alle games die nu uitkomen ondersteunen Quad Core's. Zo veel slechter is een Triple Core dus ook weer niet als je geen 3D video redering en dat soort dingen doet. Bewerkt: 29 juni 2009 door Sprunk Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Naar de toekomst gekeken is een Quad Core inderdaad beter, maar momenteel is het beter om het bij een Triple Core te houden, want binnenkort komen er nieuwe AM3 CPU's uit, met de codenaam "Bulldozer" @ Sprunk, deze CPU's ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid geen DDR2/AM2+ Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb er nog niets over gelezen maar dat zou kunnen. Lijkt me zeker geen slimme zet van AMD. Reageren
rakker126 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 ligt dat nou aan mij of is die xp pro daar enorm overpriced? Nee, het ligt aan mij >>> Door Thundercover: Gebruik de quote-tag, niet de codebox-tag als je iets citeert. Gebruik ook niet de spoiler-tag als dat oorspronkelijk niet gebruikt is. Bovendien ligt je post op de rand van spam...<<< Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb er nog niets over gelezen maar dat zou kunnen. Lijkt me zeker geen slimme zet van AMD. Gewoon overstappen, de overstap van DDR naar DDR2 was toch ook gemaakt? Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk? Winkelmandje Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk?Winkelmandje Als je er niks van af weet kan je het hun beter laten doen, omdat je het anders zo verprutst. Maar zie ik het goed dat er geen videokaart bij zit? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk?Winkelmandje Je mist een videokaart, dus dan word het nog duurder. Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Zou jij misschien een videokaart kunnen toevoegen en misschien het geheel iets in prijs verlagen?? Bewerkt: 2 juli 2009 door Remcconen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Zou jij misschien een videokaart kunnen toevoegen en misschien het geheel iets in prijs verlagen?? Klik Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Die koeler is toch alleen voor de processor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.