Jump to content

Nieuwe pc: Remcconen


Remcconen

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    7

  • Remcconen

    7

  • gta master 1

    5

  • Djmaddox

    5

*Zucht*

In games maakt het geen ene drol uit of je een Triple Of Quad core processor hebt. Sla de benchmarks er maar op na. Soms is de 720 in met name wat oudere games sneller dan elke X4. En ook niet alle games die nu uitkomen ondersteunen Quad Core's. Zo veel slechter is een Triple Core dus ook weer niet als je geen 3D video redering en dat soort dingen doet.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Naar de toekomst gekeken is een Quad Core inderdaad beter, maar momenteel is het beter om het bij een Triple Core te houden, want binnenkort komen er nieuwe AM3 CPU's uit, met de codenaam "Bulldozer"

@ Sprunk, deze CPU's ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid geen DDR2/AM2+

Link to comment
Delen op andere websites

ligt dat nou aan mij of is die xp pro daar enorm overpriced?

Nee, het ligt aan mij ^_^

>>> Door Thundercover: Gebruik de quote-tag, niet de codebox-tag als je iets citeert. Gebruik ook niet de spoiler-tag als dat oorspronkelijk niet gebruikt is. Bovendien ligt je post op de rand van spam...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk?

Winkelmandje

Als je er niks van af weet kan je het hun beter laten doen, omdat je het anders zo verprutst. Maar zie ik het goed dat er geen videokaart bij zit? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk?

Winkelmandje

Je mist een videokaart, dus dan word het nog duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...